آزاده نامداری با برنامه آبان به تلویزیون بازگشت

آزاده نامداری با برنامه آبان به تلویزیون بازگشت در ادامه جزییات این خبر را می خوانید

آزاده نامداری مجری زن جنجالی در صفحه اینستاگرام خود از بازگشتش به تلویزیون در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

آزاده نامداری مجری زن جنجالی با انتشار عکسی از لوگوی برنامه‌ای به نام «آبان» در صفحه اینستاگرام خود نوشته است:
«آبان برنامه‌ای درباره خانم‌ها. جایی که می‌توان درباره دغدغه خانم‌ها گفت‌و‌گو کرد و از رنج‌هایی حرف زد که شاید این روزها تریبونی برای بیانش نیست. با خانم‌های فعال در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، هنری، ورزشی و… این برنامه برای خانم‌هاست. برای ماست، دختر، زن، همسر، مادر، مادربزرگ… حمایتش کنیم، ببینیم و در کنارش باشیم. آبان برای زنان ایرانی»

آزاده نامداری با برنامه آبان به تلویزیون بازگشت

آزاده نامداری مجری زن جنجالی

آزاده نامداری مجری تلویزیون صدا و سیمای ایران است. او دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است و با اجرا در برنامه تازه‌ها در سیمای خانواده به شهرت رسید.

او سال ۱۳۹۱ را در حالی با برنامه سال تحویل در کنار احسان علیخانی آغاز کرد که در همان تعطیلات نوروزی، اجراء هر شب برنامه جنجالی خانمی که شما باشی را بر عهده داشت ولی به ناگاه خبری مبنی بر منع فعالیت وی، در کنار فرزاد حسنی و احسان علیخانی پخش شد.

پس از نه ماه دوری از تلویزیون بالاخره نام او به عنوان نویسنده در برنامه پشت صحنه احسان علیخانی ظاهر شد.

با آغاز سال ۱۳۹۲ نامداری سری دوم برنامه خانمی که شما باشی را نویسندگی، مجری‌گری و تهیه کنندگی کرد. تا کنون پنج سری از برنامه خانمی که شما باشی از شبکه دوم سیما پخش گردیده است.در تاریخ ۲۵ مهر ماه در حالی که زمزمه ممنوع التصویری وی شایعه شده بود با حضور در در برنامه شب آدینه، رکورد آمار پیامکی صدا و سیمای مرکز استان همدان را شکست. این مجری جوان در حالی از حضور خود در سال ۹۴ با ششمین سری از برنامه مستند خود با عنوان خانمی که شما باشی، در تلویزیون، خبر داده بود که یکبار دیگر برنامه اش توقیف شد در حالی که تیزرهای این برنامه از شبکه دو پخش شده بود.

او همچنين كتابي در سال 1395، در قالب مجموعه داستاني کوتاه با همين نام توسط انتشارات علمی فرهنگی منتشر كرد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه