آراء جديد کميته انضباطي

آراء جديد کميته انضباطي

به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال،کميته انضباطي فدراسيون فوتبال آراي جديدي اعلام کرد که اين آراء به شرح زير است:

پرونده طلب وجه محمد مومني از باشگاه شاهين

کميته انضباطي در مورد پرونده طلب وجه محمد مومني از باشگاه شاهين بوشهر، با توجه به عدم حضور نمايندگاه باشگاه در جلسه رسيدگي و عدم ارسال لايحه اي که موجب خدشه به درخواست محمد مومني شود، اين باشگاه را به پرداخت مبلغ 95000000 تومان به مومني محکوم کرد.

راي صادره در مهلت يک هفته پس از رويت قابل تجديد نظر خواهي در کميته استيناف است.

پرونده طلب وجه سحر مهرداديان کارگزار فابيو جان واريو از باشگاه استقلال تهران

در مورد پرونده طلب وجه سحر مهرداديان کارگزار فابيو جان واريو از باشگاه استقلال تهران،با توجه به محتويات پرونده مبلغ خواسته هشتصد ميليون ريال قيد شده بود که کميته انضباطي اين مبلغ را به نهصد ميليون ريال افزايش داد و راي خود را اصلاح کرد.

پرونده تجديد نظر خواهي باشگاه فولاد خوزستان نسبت به راي صادره کميته انضباطي هيات فوتبال استان خوزستان

کميته انضباطي در مورد درخواست تجديد نظر خواهي باشگاه فولاد خوزستان نسبت به راي صادره کميته انضباطي هيات فوتبال استان خوزستان بابت ادعاي خسارت سازمان اتوبوسراني اهواز که باشگاه فولاد را به پرداخت مبلغ 63740000 ريال خسارت وارده به اتوبوسهاي شرکت توسط تماشاگران منتسب به تيم مذکور محکوم کرده بود، درخواست تجديد نظر خواهي را مردود اعلام کرد و راي صادره هيات فوتبال استان خوزستان را قطعي دانست.

پرونده طلب وجه حسين عبدي از باشگاه پرسپوليس تهران
کميته انضباطي در مورد ادعاي طلب وجه حسين عبدي مربي سابق پرسپوليس از اين تيم، اين باشگاه را به پرداخت مبلغ 697015000 ريال به علاوه 4500000 ريال بابت هزينه دادرسي و همچنين حق الوکاله وکيل برابر تعرفه مربوطه به حسين عبدي محکوم کرد.

راي صادره قابل تجديد نظر خواهي در کميته استيناف است.

 

گردآوری: گروه ورزش گهر

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه