آدرس مطب دکتر امیر هومن کاظمی

تاريخ : 31 خرداد

دکتر امیر هومن کاظمی رتبه اول پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال ۱۳۸۱می باشد. از آنجاکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد مسئول ساماندهی طب مکمل بود در طی این مدت با موضوع طب مکمل آشنا و به آن علاقه مند شد. ایشان در امتحان های بورسیه جهت گذراندن رشته طب چینی در چین شرکت کرده و خوشبختانه پذیرفته شدند. دوره clinical PhD طب سنتی چین را در آنجا گذراندند و پس از ۵ سال در بین دانشجوهای خارجی و چینی به عنوان نفر اول فارغ التحصیل شدند که این موضوع برای چینی ها هم جالب توجه بوده است.

آدرس مطب دکتر امیر هومن کاظمی

آدرس مطب دکتر امیر هومن کاظمی, پورتال خبری فرهنگی گهر
آدرس مطب دکتر امیر هومن کاظمی, پورتال خبری فرهنگی گهر
سپس به مدت ۲ سال به عنوان مشاور علمی سفارت ایران جهت بحثهای علمی، پزشکی و همکاری های بین دانشگاهی در چین اقامت داشتند و همزمان دانشگاه پکن از ایشان برای کار دعوت نمود و در آنجا مشغول به تدریس طب چینی و در کنار آن ارائه مباحثی در مورد طب سنتی ایران و سایر مباحث پزشکی شدند و به درجه استاد تمامی دانشگاه پکن رسیدند. همچنین، به عنوان هیئت علمی دانشگاه تهران مشغول به کار بوده و به عنوان معاونت بین الملل دانشکده سعی دارند طب سنتی ایران را در مجامع جهانی معرفی کنند.
دکتر امیرهومن کاظمی متخصص طب سوزنی در انتخاب مجمع عمومی که با حضور مقامات، اساتید و متخصصان طب سوزنی بیش از ۶۰ کشور دنیا برگزار شد، توانست آرای لازم را کسب نموده و بعنوان نائب رئیس فدراسیون جهانی طب سوزنی انتخاب شد.
تا کنون شش جلد کتاب ( مبانی جامع طب چینی، راهنمای طب سوزنی گوش، تشخیص از طریق زبان در طب شرقی، راهنمای بالینی تشخیص از طریق زبان، اطلس رنگی نقاط طب سوزنی و فشاری، و بادکش درمانی در طب چینی) به ترجمه دکتر عباس انصاری و نظارت و ویرایش علمی دکتر امیرهومن کاظمی به چاپ رسیده است. 
آدرس کلینیک ۱ طب ایرانی  : توجه این پزشک در حال حاضر هیچگونه مطبی ندارد 

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

  1. بهروز

    سلام.ایشان دانشگاه علوم پزشکی لرستان تحصیل و فارغ التحصیل شده اند .مشهد دو ترم فقط مهمان بوده است.لطف خبر اشتباه را اصلاح کنید

  2. بهروز

    سلام.دکتر کاظمی پزشکی عمومی را در دانشگاه لرستان گذراند.ایشان دانشجوی دانشگاه خرم اباد بود جالبه که شاگرد اول مشهد بوده.

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي