آدرس غار موزه وزیری

تاريخ : 5 فروردین

غار موزه وزیری ، یک موزه به مساحت ۱۰۰۰ متر می باشد که توسط دکتر وزیری از مجسمه سازان نامی کشور اداره می شود و کاملل خصوصی می باشد.

آدرس غار موزه وزیری, پورتال خبری فرهنگی گهر

آدرس غار موزه وزیری

 تهران – لواسانات بلوار امام خمینی، جاده کند علیا و سفلی، دوراهی بوجان، سمت چپ بعد از چال ناظران پلاک ۷۷

این موزه در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع با یک ساختمان دوبلکس، فعالیت خود را در سال ۱۳۸۴ در لواسان شروع نمود و توسط دکتر ناصر هوشمند وزیری که از مجسمه سازان طراز اول ایران می‌باشد اداره می‌شود. کلیه هزینه‌ها و ایده‌ها و خلاقیتی که در آن بکار رفته توسط نامبرده اعمال گردیده و اولین غار موزه خصوصی ایران است.

در مدت ۶ سال فعالیت، دالان‌هایی در دل کوه حفاری و جهت به نمایش گذاشتن آثار ایشان و ارائه به هنر دوستان آماده گردیده است که هنوز در حال توسعه و تکمیل می‌باشد. هر کدام از آثار وی بیانگر داستان‌های شاهنامه فردوسی و فولکلور ایران و فرهنگ اصیل ایرانی است و شامل بخش‌های نمایشگاهی، بخش کارگاهی، صنایع دستی، آموزشی، نگارخانه و سالن اجتماعات می‌باشد.

این مجموعه تنها موزه ای است که در آن مراجعه کنندگان می‌توانند آزادانه گردش و عکاسی نمایند و دانشجویان رشته هنر می‌توانند مستقیما از استاد ایده گرفته و کارورزی نمایند. استاد وزیری در مدت بازدید علاقمندان، در مورد آثارشان توضیحات لازم را ارائه نموده و سعی در اشائه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی در بین بازدیدکنندگان می‌نماید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي