آخرین وضعیت رضا داودنژاد در بیمارستان

تاريخ : 28 آذر

آخرین وضعیت رضا داودنژاد در بیمارستان

رضا داودنژاد که دوباره پیوند کبد شده است از صدا و سیما و مسوولان سینمایی وزارت ارشاد که هیچ حالی از او در مدت ۲۰ روزی که در بیمارستان «نمازی» شیراز بستری است نپرسیدند،گلایه کرد.

آخرین وضعیت رضا داودنژاد در بیمارستان, پورتال خبری فرهنگی گهر

آخرین وضعیت رضا داودنژاد در بیمارستان

این بازیگر سینما که از ۲۰ روز گذشته برای عمل‌های تکمیلی پیوند کبدش که دو سال قبل انجام داده بود در بیمارستانی در شیراز تحت عمل جراحی قرار گرفت و سرانجام به دلیل وخامت حالش دوباره پیوند کبد شد،در گفت‌وگویی تلفنی گفت: ۱۹ ساعت بیهوشی و یک عمل ۹ ساعته و یک عمل پنج ساعته که در مجموع ۱۴ ساعت می‌شود را پشت سرگذاشتم و در ادامه در این ۲۰ روز، چهار ساعت هم به علت اینکه خون در کبدم لخته شده بود و حالم وخیم شد تیم پزشکی مجبور شدند،کبد دیگری به من پیوند بزنند.

او که از بیمارستان کوثر به بیمارستان نمازی شیراز برای عمل پیوند کبد منتقل شده است،گفت که این روزها ممنوع‌الملاقات است و همچنین گلایه کرد از اینکه در این ۲۰ روز که تحت عمل‌های سختی قرار داشته است، نه وزارت ارشاد و نه صداوسیما هیچ‌کدام حالی از او نپرسیده‌اند.

او تصریح کرد:هیچ کس نپرسید که من در این سه سال که کار هنری نمی‌کنم چطور امرار معاش کردم؟!

 رضا داودنژاد گفت: به هر حال من سه سال جلوی دوربین نرفتم و در این مدت که کار نکردم مجبور بودم برای امرار معاش، خارج از سینما کارهایی را انجام بدهم و گروهی که با آنها برای حساب و کتاب‌هایم طرف هستم در این مدت از ترس اینکه برای من اتفاقی بیفتد، مدام مرا اذیت می‌کنند و بر تخت بیمارستان هم مرا رها نمی‌کنند.

این بازیگر در پایان سخنانش گفت: درگذشت انوشیروان ارجمند را به دوست عزیزم برزو ارجمند (پسر این هنرمند) و خانواده ارجمند تسلیت می‌گویم.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي