آخرين اخبار از وضعیت زلزله زدگان بوشهر

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 22 فروردین

عصر ایران: تعداد قربانیان زلزله استان بوشهر با کشف دو جنازه جدید در شهر “شنبه” به ۳۹ نفر افزایش یافت.

این دو جنازه جدید صبح امروز در شهر شنبه استان بوشهر کشف شده اند.

همچنین پس لرزه هایی با قدرت و شدت های متفاوت همچنان در منطقه دشتی روی می دهند و باعث خراب شدن برخی واحدهای ساختمانی شده اند.

هم اکنون مناطق زلزله زده در استان بوشهر با گرمای بسیار شدید هوا روبه رو هستند. به همین دلیل وصل شدن برق و تهیه وسایل خنک کننده از جمله نیازهای اصلی زلزله زدگان به شمار می روند.

با وجود سرمای هوا در بسیاری از مناطق ایران، اما در استان بوشهر از یک ماه پیش تاکنون، استفاده از کولر و وسایل خنک کننده آغاز شده است.

نیروهای امنیتی و انتظامی با بستن راه ورودی به شهر شنبه مانع از ورود افراد متفرقه و غیرمسؤول به مناطق زلزله زده می شوند.

همچنین نیروی هوایی ارتش در مناطق زلزله زده نانوایی راه اندازی کرده است. نیروی دریایی ارتش هم با استقرار بیمارستان صحرایی با امکانات بالا در کنار سایر امدادگران و نهادهای مسؤول، به زلزله زدگان و آسیب دیدگان از زمین لرزه خدمات ارائه می کند.

نیروهای ارتشی همچنین با حضور در مناطق زلزله زده به آواربرداری و خارج کردن وسائل مختلف از زیر آوار کمک می کنند.

به گفته خبرنگار ما، در این زلزله همه خانه های روستایی که بدون رعایت کردن قوانین و مقررات ساخت و ساز ساخته شده بودند به طور کامل تخریب شده اند، این در حالی است که مالکان بسیاری از این خانه ها قبلا وام های نوسازی دریافت کرده بودند.

هم اکنون در شهر شنبه، در یکی از مناطقی که از زلزله به شدت آسیب دیده، آب و برق قطع است اما آب معدنی، اقلام مصرفی و خوراکی اولیه و چادر به اندازه کافی وجود دارد. همچنین نهادهای مختلف با استفاده از تانکر، در حال انتقال آب مصرفی برای مردم مناطق زلزله زده هستند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي