آتش گرفتن ماشین BMW حمیدرضا علی عسگری

تاريخ : 4 مرداد

به تارگی خبرهایی مبنی بر آتش گرفتن ماشین یکی از بازیگنان جدا شده باشگاه پرسپولیس شنیده می شود. از این رو این مطلب از سایت گهر را اختصاص داده ایم به: آتش گرفتن ماشین BMW حمیدرضا علی عسگری .از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان ما را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

آتش گرفتن ماشین BMW حمیدرضا علی عسگری, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

در خبرها آمده بود که اتومبیل یک فوتبالیست سرشناس دچار حریق شده و او ۲۵۰ میلیون تومان خسارت دیده است. در همین ارتباط شنیدیم بازیکنی که دچار حادثه شده حمیدرضا علی عسگری است که البته خوشبختانه خودش سالم است و مشکل خاصی ندارد.

اتومبیل او یک دستگاه BMW بود که در آتش سوخت و طبق برآورد کارشناس بیمه ۲۵۰ میلیون تومان هزینه دارد که باید دید علی عسگری چه مقدار از آن را می تواند از بیمه بگیرد.

به نظر می رسد این روزها علی عسگری را می توان یکی از بدشانس ترین فوتبالی ها دانست. او که مدنظر برانکو ایوانکوویچ(Branko Ivanković) برای فصل بعد قرار داشت، از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس مورد بی مهری قرار گرفت و از این تیم جدا شد.

ضمن اینکه در چند سال اخیر کلا پرسپولیسی ها از ماشین شانس نداشته اند. هنوز اتومبیل هایی که بعضی از آنها در زمان محمد رویانیان بابت قراردادهایشان گرفتند بدون پلاک است و در پارکینگ خانه هایشان خاک می خورد. آنها می گویند ما حاضریم این اتومبیل ها را تا ۵۰ میلیون تومان زیر قیمت هم بفروشیم تا بتوانیم از پولش استفاده کنیم.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي