گوشی‌های G2 ال‌جی با قرعه کشی تحویل خریداران شد!

تاريخ : 14 مهر

اگر در جریان خبرهای مربوط به فروش گوشی G2 در پاساژ قائم تهران  قرار داشته باشید، ال‌جی از چندی پیش اعلام کرده بود که به ۱۰۰ نفر نخست که برای خرید این گوشی اقدام کنند، ۵۰ درصد تخفیف خواهد داد. پس از این خبر، استقبال خریداران از این گوشی به اندازه‌ای شد که از دو شب قبل، صف کاربران در جلوی پاساژ تشکیل شد و حتی عده زیادی از شهرستان‌های مختلف خود را به آنجا رسانده و شب را نیز همان جا به صبح رساندند. خبرها حاکی از آن بود که به دلیل حضور بسیار زیاد افراد، نیروی انتظامی نیز وارد عمل شده و سعی در حفظ امنیت منطقه داشت.

گوشی‌های G2 ال‌جی با قرعه کشی تحویل خریداران شد!, پورتال خبری فرهنگی گهر

سرانجام امروز صبح نوبت به انتخاب ۱۰۰ نفر رسید، اما به قدری ازدحام زیاد بود که مسئولین ال‌جی ناچار شدند تا از روش دیگری استفاده کنند. آن‌ها تمامی افراد حاضر را به درون سینمای رو به روی پاساژ بردند و قرعه کشی کردند. ۱۰۰ نفر خوش شانس خارج شده از این قرعه، موفق به گرفتن گوشی‌های خود با تخفیف ۵۰ درصد شدند (قیمت اصلی گوشی ۱.۸۷۵.۰۰۰ تومان است).

البته مسئولین ال‌جی برای آنکه سایر افراد نیز نا امید به خانه‌هایشان باز نگردند، به ۲۰۰ نفر دیگر نیز طبق قرعه کشی ۲۰ درصد تخفیف خرید دادند تا آن‌ها هم نزدیک به ۴۰۰ هزار تومان کاهش قیمت را هدیه بگیرند. به سایرین نیز وعده داده شد که اگر تا پایان وقت امروز نسبت به خرید گوشی G2 اقدام کنند، یک کاور هوشمند را به رایگان دریافت خواهند نمود.

سرانجام گوشی G2 با هیاهوی بسیار وارد کشورمان شد و این بار ال‌جی موبایل هماهنگ با بازارهای جهانی اقدام به فروش این گوشی خاص کرد.
شما این کار ال‌جی در ورود G2 را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا دوست دارید سایر کمپانی‌ها نیز چنین رویه‌ای را برای فروش محصولات خود در ایران به کار بگیرند؟

 

 منبع: ای تی رسان
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي