گلهای بازی پرسپولیس و استقلال دربی 82

تاريخ : 27 فروردین

پرسپولیسی با بازی خوب علاوه بر برد توانستند نشانه ۴ را از استقلالی ها بگیرند و تقریبا آنها را خلع سلاح کنند (خودم استقلالیم 🙁  )

گل‌های پرسپولیس در این بازی توسط مهدی طارمی ۲ بار، رامین رضائیان و محسن مسلمان به ثمر رسید و استقلال توسط جابر انصاری و امید ابراهیمی (پنالتی) دو گل را جبران کرد. این برد از آنجا اهمیت دارد که پرسپولیسی‌ها جنگ کری را با عدد ۴ از استقلال بردند.

خلاصه بازی استقلال و پرسپولیس + گلهای بازی

شرح گل

پرسپولیس ۱ استقلال ۰: (دقیقه ۵، مهدی طارمی): فرشاد احمدزاده پاس رو به عقب خوبی برای نوراللهی مهیا کرد که ضربه این بازیکن را رحمتی به طور ناقص مهار کرد و در ادامه مهدی طارمی موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند.

پرسپولیس ۲ استقلال ۰: (دقیقه ۳۵، مهدی طارمی): ارسال دیدنی فرشاد احمدزاده برای مهدی طارمی با ضربه سر فوق العاده او دومین گل پرسپولیس و مهاجم بوشهری این تیم را رقم زد.

گلهای بازی پرسپولیس و استقلال دربی 82, پورتال خبری فرهنگی گهر


پرسپولیس ۳ استقلال ۰: (دقیقه ۵۴، رامین رضاییان): مدافع پیش تاخته پرسپولیس روی اشتباه مهدی رحمتی موفق شد گل سوم را به ثبت برساند. روی ارسال دیدنی فرشاد احمدزاده، رحمتی به اشتباه توپ را روی نقطه پنالتی برای رضاییان مهیا کرد و ضربه سر این بازیکن به گل سوم پرسپولیس تبدیل شد.

پرسپولیس ۳ استقلال ۱: (دقیقه ۵۵، جابر انصاری): یک دقیقه بعد از گل پرسپولیس این جابر انصاری بود که توانست مرد رفت و برگشت لقب گیرد. او روی اشتباه سوشا مکانی در دفع توپ، دروازه خالی را باز کرد.

پرسپولیس ۴ استقلال ۱: (دقیقه ۸۵، محسن مسلمان): روی اشتباه هرایر مگویان، احمدزاده به مهدی طارمی و در نهایت طی کردن مسافت یک نیمه ای زمین با پاس او در آستانه دروازه خالی برای مسلمان همراه شد تا او آسان ترین کار را برای بازی کردن دروازه رحمتی داشته باشد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي