گلزنی دژاگه و سردار آزمون در شب گذشته

شب گذشته اشکان دژاگه و سردار آزمون بازیکنان ایرانی دو تیم فولام انگلیس و روبین کازان روسیه برای تیمهایشان گلزنی کردند هرچند که 2 تیم زمین مسابقه را با باخت ترک کردند.

گلزنی دژاگه و سردار آزمون در شب گذشته

هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس یکشنبه شب با پیروزی اورتون در خانه فولام و گلزنی اشکان دژاگه آغاز شد.

تیم فوتبال فولام در حضور بیش از 25 هزار تماشاگر ورزشگاه کراون کاتج با نتیجه 3 بر یک مغلوب میزبان خود اورتون شد. در این دیدار اشکان دژاگه بازیکن ایرانی فولام از دقیقه 64 به جای کایرن ریچاردسون وارد زمین شد و تنها 7 دقیقه بعد دروازه اورتون را باز کرد.

در این بازی که نیمه نخست آن بدون گل به اتمام رسید دیوید استاکدیل بازیکن فولام در دقیقه 50 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا اورتون یک بر صفر پیش بیفتد. در ادامه اشکان دژاگه در دقیقه 71 نتیجه را برای فولام به تساوی کشاند.

اما شاگردان فلیکس ماگات نتوانستند نتیجه را حفظ کنند و کوین مرالس (79) و استیون نی اسمیت (87) دو بار برای اورتون گل زدند تا در نهایت فولام با نتیجه 3 بر یک بازی را واگذار کند.

فولام با این شکست یک گام دیگر به سقوط به دسته پایین تر نزدیک شد. اورتون هم با 60 امتیاز به رده پنجم صعود کرد. در ادامه رقابتهای این هفته هم اکنون لیورپول در آنفیلد میزبان تاتنهام است.

گلزنی دژاگه و سردار آزمون در شب گذشته

هفته بیست و سوم لیگ برتر روسیه با شکست روبین کازان و گلزنی سردار آزمون بازیکن ایرانی این تیم همراه بود.

تیم فوتبال روبین کازان روسیه یکشنبه شب  در هفته بیست سوم لیگ روسیه در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 2 بر یک مغلوب میهمان خود اف سی روستوف شد.

در این بازی ابتدا سردار آزمون بازیکن ایرانی روبین کازان که هفته گذشته با خبر پیشنهاد 2 میلیون پوندی باشگاه آرسنال برای به خدمت گرفتنش مطرح شده بود خیلی زود در دقیقه 3 گل برتری روبین کازان را به ثمر رساند.

اما در ادامه بازی یانو آنانیدزه (44) و تیموفی کالاچف (32) برای اف سی روستوف گل زدند تا این تیم 3 امتیاز بازی را از آن خود کند. آزمون در این بازی 90 دقیقه برای روبین کازان بازی کرد اما با وجود گلی که به ثمر رساند نتوانست مانع هفتمین شکست تیمش در رقابتهای لیگ روسیه شود.

روبین کازان هم اکنون با 28 امتیاز از 23 بازی در رده نهم جدول 16 تیمی لیگ روسیه قرار دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه