گفتگو با سیامک انصاری در مورد فیلم جدیدش

تاريخ : 7 تیر

در این قسمت از بخش فرهنگی پورتال گهر جزییات خبر  گفتگو با سیامک انصاری در مورد فیلم جدیدش را در ادامه می خوانید

گفتگو با سیامک انصاری در مورد فیلم جدیدش, پورتال خبری فرهنگی گهر

گفتگو با سیامک انصاری در مورد فیلم جدیدش

سیدعلی ضیاء دوشنبه ۵ تیر در ویژه برنامه عید فطر «فرمول یک» با سیامک انصاری بازیگر محبوب تلویزیون و سینما که به زودی با اولین فیلم سینمایی مهران مدیری یعنی «ساعت ۵ عصر» روی پرده سینماها دیده خواهد شد، گفتگو کرد.

انصاری در ابتدا با تبریک عید فطر گفت: امیدوارم مردم در سفرهایی که در تعطیلات می روند احتیاط کنند و روزهای خوبی را پشت سر بگذرانند.

من هم مثل همه بازیگران ایران حسرت همکاری با علی حاتمی را دارم

وی درباره اینکه تعداد قسمتهای زیادی در سریالهای مختلف مهران مدیری حضور داشته، افزود: پیشنهادهای سینمایی زمانی به من داده می شد که سر پروژه های تلویزیونی بودم و نمی شد کار مهران مدیری را گذاشت و سر یک فیلم یا سریال دیگر رفت.

انصاری در پاسخ به اینکه حسرت کار کردن با چه کارگردانی را داشته، اظهار کرد: همه بازیگران ایران دوست داشتند با مرحوم حاتمی کار کنند و من هم از این قضیه مستثنی نیستم.

بازی در «وضعیت سفید» را به خاطر «قهوه تلخ» از دست دادم

این بازیگر درباره کارهایی که به خاطر حضور در آثار مهران مدیری فرصت بازی در آنها را از دست داده، توضیح داد: دوست داشتم در «آرایش غلیظ» ساخته حمید نعمت الله باشم، چون «بی پولی» تجربه بسیار خوبی برای من بود و خیلی خوب با حمید کار می کنم. همچنین قرار بود در «وضعیت سفید» هم کار کنم اما نشد چون درست با «قهوه تلخ» همزمان شده بود. البته از تمام این سالها و حضور در تیم مهران مدیری خیلی راضی هستم.

وی در این باره که آیا نگران نبوده روزی در آثار مدیری نباشد، تصریح کرد: من و مهران مدیری ۱۵ سال است با هم کار می کنیم و آنقدر این پروژه ها پشت سر هم بودند که اصلا تا به حال فرصت جدا شدن پیش نیامده است!

من و پیمان معادی و علیرضا عصار به یک مدرسه می رفتیم

انصاری با اشاره به اینکه ماجرای فیلم «بمب» پیمان معادی به زمستان ۶۶ برمی گردد، درباره رابطه اش با معادی گفت: ما چند نفر بودیم که یک مدرسه می رفتیم و حالا همه فعالیت های هنری می کنیم. من و پیمان معادی، علیرضا عصار و چند نفر دیگر از دوستان که در مدرسه «روش نو» درس می خواندیم.

ملاقلی پور می توانست بهترین فیلم کمدی ایران را بسازد

این بازیگر در پاسخ به این سوال ضیاء که شاید کسی باورش نشود او و زنده یاد ملاقلی پور با هم رفاقت داشته اند، گفت: روح آقا رسول ملاقلی پور شاد. به نظر من که اگر قرار بود او روزی فیلم کمدی بسازد، یکی از بهترین فیلمهای کمدی ایران می شد.

وی همچنین درباره حاشیه ای که درباره او و علیرضا عصار در توییتر پیش آمده بود، بیان کرد: درباره ماجرای علیرضا عصار، اینگونه بود که ادمین توییتر من مطلبی گذاشت و من در این موضوع دخیل نبودم.

سرمای سخت حین فیلمبرداری «ساعت ۵ عصر» کارمان را یکی یکی به بیمارستان کشاند
انصاری درباره همکاری با مهران مدیری در اولین فیلم سینمایی اش گفت: «ساعت ۵ عصر» ماجرای یک روز از ۷ صبح تا ۵ بعدازظهر را در برمی گیرد. می شد کل طول این فیلم را به دوربین زل زد، اما نه چنین خبری نیست! در این فیلم در خدمت استاد عزیزم محمود کلاری بودیم، گروه خیلی خوبی داشتیم. البته به من سخت گذشت. من با یک کت و شلوار در فیلم بازی می کردم و از روز اول فیلم سرمای سختی آمد که باعث یکی یکی کارمان به بیمارستان بکشد.

یک روز کامل سر صحنه «ساعت ۵ عصر» در قبر خوابیدم!

وی ادامه داد: در مترو تجریش که نیمه شب زیر برف کار می کردیم و حدود ۱۲۰۰ نفر آنجا بودیم. ۱۲ روز هم در بهشت زهرا بودیم که من یک روز کامل آن را در قبر بودم! این کار برای من به شخصه سخت بود و امیدوارم نتیجه خوبی داشته باشد و مردم راضی باشند. «ساعت ۵ عصر» نوع خاصی از کمدی است که امیدوارم مردم دوستش داشته باشند. ۲۱ تیر ماه اکران فیلم آغاز می شود و من و آقای مهران مدیری در یکی از پردیس های سینمایی فیلم را با مردم خواهیم دید.

این بازیگر در بخش دیگری از گفتگو با ضیاء اشاره کرد: شغل پدرم در زمینه فرش بوده است اما من خیلی وقت است که در این عرصه کار نمی کنم.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي