گفتگوی خواندنی با هادی ساعی در مورد سریال آمین

همانطور که می دانید چند روزی است که سریال آمین بر روی آنتن شبکه اول سیما رفته است. هادی ساعی قهرمان تکواندوی جهان نیز در این سریال نقش آفرینی کرده است. به همین بهانه گفتگوی خواندنی با هادی ساعی در مورد سریال آمین را بدر این مطلب برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم.

گفتگوی خواندنی با هادی ساعی در مورد سریال آمین, پورتال خبری فرهنگی گهر

هادی ساعی – قهرمان تکواندو جهان – که مدتی است وارد عرصه بازیگری شده و گویا تمایل دارد این حرفه را ادامه بدهد، از حضورش در سریال پلیسی «آمین» اظهار رضایت‌ می‌کند و می‌گوید: یکی از دلایل حضورم در سریال «آمین» به خاطر تاثیرگذاری‌اش در جامعه و در میان جوانان است.

بازیگر سریال در حال پخش «آمین» درباره حضورش در این مجموعه توضیح بیشتری داد و گفت: قبل از اینکه در سریال «آمین» حاضر شوم، در یک فیلم سینمایی پلیسی با عنوان «کِی ۲۲» بازی کردم که آن هم در ژانر نظامی بود و نقش یک تکاور نیروی دریایی را ایفا کردم که قرار است به زودی پخش شود. سریال «آمین» هم دومین کارم بود و خدا را شکر می‌کنم که تا به حال بازخوردها خوب و رضایت‌بخش بوده است.

وی سپس «آمین» را یکی از سریال‌های پلیسی خوب تلویزیون عنوان کرد.

ساعی همچنین بیان کرد: ناجی هنر نیز که تهیه‌کنندگی سریال «آمین» را بر عهده دارد، حضورم در این مجموعه را رضایت‌بخش دانست. امیدوارم این کار مورد پسند مردم هم قرار بگیرد. در سریال «آمین» نقش یک سرگرد نیروی انتظامی را بازی می‌کنم که در واقع پلیس جنایی است. به تازگی هم در یک تله فیلم با عنوان «اسید» حضور داشتم که قرار است طی دو روز آینده تصویربرداری‌اش تمام شود و از شبکه نمایش خانگی پخش شود.

بازیگر سریال «آمین» در ادامه صحبت‌هایش درباره همکاری با هنرمندان پیشکسوت و مطرح در این مجموعه، اظهار کرد: پیشکسوتان زیادی همچون داریوش فرهنگ، کاظم بلوچی و همچنین سایر هنرمندان مطرح مثل امین حیایی در این مجموعه خیلی به من کمک کردند. همچنین دو کارگردان این سریال آقایان منوچهر هادی و بهرنگ توفیقی هم خوب بودند و همکاری با هردوی آنها برایم خوب بود.

او ادامه داد: سریال «آمین» پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد. تیم سازنده این مجموعه طی یک سالی که با آنها کار کردیم، واقعا زحمات زیادی کشیدند و به نظرم خیلی از دوستان در این کار شاید کمی ضرر هم کردند اما امیدوارم اکنون که «آمین» در حال پخش است، حداقل توانسته باشد زحمات تیم سازنده را جبران کند.

هادی ساعی در پایان گفت‌وگویش در پاسخ به اینکه آیا قصد دارد شغل بازیگری را ادامه بدهد؟ اعلام کرد: اکنون پیشنهادهای دیگری برای بازیگری در چندین فیلم و سریال‌ دیگر هم دارم که فعلا هیچ کدام را به طور قطعی نپذیرفته‌ام اما خودم بازیگری را دوست دارم.
هادی ساعی که اکنون عضو شورای شهر تهران است، در سال ۱۳۹۳ با حضور در سریال «آمین» وارد عرصه بازیگری شد و به گفته خودش قرار است این حرفه را ادامه بدهد.

داریوش فرهنگ، امین حیایی، کاظم بلوچی، هادی ساعی، بهناز جعفری، آشا محرابی، سودابه بیضایی، شاهرخ استخری، خاطره حاتمی، محمد رضا داود نژاد، مهدی محرابی، یوسف تیموری و مهرناز مهر آراء از بازیگران اصلی سریال «آمین» هستند.

این مجموعه پلیسی که این شب‌ها ساعت ۲۲ از شبکه اول به روی آنتن می‌رود، به قلم زامیاد سعدوندیان به نگارش درآمده است.

«آمین» به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی با مشارکت ناجی هنر، تهیه‌ شده است. همچنین بخش عمده‌ای از این مجموعه توسط منوچهر هادی کارگردانی شد و بخش انتهایی آن توسط بهرنگ توفیقی ساخته شده است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي