گزارش حضور علی نصیریان در دورهمی

تاريخ : 23 شهریور

علی نصیریان در دورهمی حضور یافته است که در ادامه گزارش آن را می خوانید

گزارش حضور علی نصیریان در دورهمی, پورتال خبری فرهنگی گهر

علی‌‌ نصیریان بازیگر بزرگ کشورمان شب گذشته مهمان دورهمی بود و به گفتگو با مهران مدیری پرداخت.

علی‌‌ نصیریان درباره علت علاقه اش به بازیگری گفت که در گذشته وقتی تغزیه و معرکه های خیابانی را مشاهده می کردیم به این کار علاقمند شدم و از کودکی دوست داشتم که بازیگر شوم. این بازیگر اضافه کرد که در آن زمان به مدرسه تئاتر رفته و در این رشته تحصیل کرده است.

علی‌‌ نصیریان اضافه کرد که در جوانی صدای خوبی داشته و به همین دلیل به آواز خواندن نیز پرداخته است اما پس از مدتی آن را رها کرد. این بازیگر گفت از اینکه آواز را رها کرده و ادامه نداده پشیمان است و به نوعی یکی از حسرت های زندگی اش می باشد! به گفته وی حتی یکی از نوازندگان سرشناس موسیقی تلاش های زیادی برای آموزش آواز به وی انجام داده است.

علی‌‌ نصیریان همچنین خاطره ای جالب از فیلم گاو بیان کرد که براساس گفته های این بازیگر, کل گروه بدون گرفتن هیچ دستمزدی در این فیلم بازی کرده و به همکاری با داریوش مهرجویی پرداخته اند!
علی‌‌ نصیریان گفت که قبل از ساخته شدن فیلم گاو, او و سایر بازیگران تئاتر در یک نمایش تلویزیونی, داستان این فیلم را کار کرده بودند و پس از آن مهرجویی تصمیم به ساخت این فیلم گرفت.

علی‌‌ نصیریان از حادثه ۲۸ مرداد یاد کرد و اینکه یکی از شاهدان این ماجرا بوده و مدتی را نیز به زندان افتاده بود! علی‌‌ نصیریان گفت که بدون هیچ دلیلی مدتی را در زندان سپری کرده بود.

علی نصیریان درباره زندگی شخصی اش گفت متولد سال ۱۳۱۳ می باشد و دارای ۳ فرزند بوده که ۲ فرزندش در خارج از کشور زندگی می کنند و یکی از عروس هایش ژاپنی می باشد!
علی نصیریان همچنین گفت که یک نوه دارد.

در این برنامه علی نصیریان همچنین مبلغ ۵۰ میلیون به عنوان هدیه به بیماران خاص اهدا کرد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي