گزارش حضور ارژنگ امیرفضلی در خندوانه

تاريخ : 17 فروردین

ارژنگ امیرفضلی بازیگر سینما و تلویزیون که در فیلمهای زیادی از جمله اخراجی ها ایفای نقش کرده مهمان برنامه خندوانه شد و شب خوبی را به همراه رامبد جوان برای بینندگان برنامه خندوانه رقم زد

گزارش حضور ارژنگ امیرفضلی در خندوانه را در ادامه این بخش از سایت گهر برای شما خوبان تهیه کرده ایم.

گزارش حضور ارژنگ امیرفضلی در خندوانه, پورتال خبری فرهنگی گهر

ارژنگ امیرفضلی، شامگاه چهارشنبه ۱۶ فروردین مهمان برنامه «خندوانه» با اجرای رامبد جوان شد. ارژنگ امیرفضلی در برنامه «خندوانه» از کم کاری اش در چند سال گذشته و ماجرای بستری شدن و عمل جراحی در بیمارستان گفت.

در ابتدا امیر فضلی در خصوص فعالیت این روزهای خود گفت:درحال تمرین تئاتر «رویای شب دهم» هستم. قرار است دهم اردیبهشت اولین اجرای آن روی صحنه برود.گزارش حضور ارژنگ امیرفضلی در خندوانه, پورتال خبری فرهنگی گهر

ارژنگ امیرفضلی

وی در پاسخ به سوال جوان در خصوص علت کم کاری خود اظهار داشت:این سوال را همه می پرسند اما کم کار نمی کنم؛ شاید زنگ خورم کم است. سال گذشته دو کار کودک به من پیشنهاد شد.

وی در خصوص شروع فعالیت حرفه ای خود عنوان کرد:برای اولین بار با نوروز ۷۲ به تلویزیون آمدم. در این کار آقای کاردان به من و داود اسدی گفت میتوانیم طرح و متن های خودمان را ارائه کنیم و چند متن ما هم به کار گرفته شد.

وی ادامه داد:بعد از این برنامه، من، داود اسدی و مهران مدیری با صحبت هایی که داشتیم، مستقل کار کردیم و «پرواز ۵۷» را ساختیم.

بازیگر «اخراجی ها» درباره دوستی با داود اسدی بیان کرد:با داود اسدی همکلاسی بودیم و از ابتدا ایده هایمان را بیان می کردیم. ما گرافیک خوندیم و خدمت سربازیمان تمام شده بود. دنبال کار بودیم اما فکر نمی کردیم به تلویزیون بیاییم.

بازیگر «ساعت خوش» در خصوص عمل جراحی اخیر خود اظهار داشت:قبل از عید دو جلسه فیلمبرداری برنامه محله گل و بلبل رفتم. بعد از تصویربرداری زمانی که به خانه رفتم، کله پاچه ای که در یخچال بود را گرم کردم و خوردم. خوابیدم و با درد شدید قفسه سینه بیدار شدم و به همین خاطر به درمانگاه رفتم. مسکن زدند اما آرام نشدم.

وی ادامه داد:زمانی که با مسکن آرام نشدم، خودم را به بیمارستان رساندم. دولا دولا رفتم اورژانس. عکس گرفتند؛ من با درد شدید روی تخت بودم که یکی گفت:اینجا بیمارستان خصوصی است و هزینه های عمل و تخت و … را توضیح داد و من با دردی که داشتم گفتم آقا فقط یک آژانس برای من بگیرید (خنده) . من با ماشین به بیمارستان لبافی نژاد رفتم و آنجا هم با عکس که گرفتند و گفتند مشکل از لوزالمعده است و تخصص ما معده است. من از آنجا با آمبولانس به بیمارستان شهدای تجریش رفتم و بعد از تشخیص، عمل جراحی داشتم و التهاب های لوزالمعده را جراحی کردند .

جوان گفت:تو هم دوره و رفیق مهران مدیری، رضا عطاران ، سعید آقاخانی بودی و آنها در ادامه کارگردانی کردند. چرا تو با آنها کار نکردی؟

امیر فضلی پاسخ داد:به من نگفتند. مهران مدیری یکبار سر برنامه شوخی کردم گفت بیا که من از او معذرت خواهی کردم. گفتم من آیتم بازی نمی کنم؛ بلکه دلم یک کار جدید، فکر جدید با بچه های ساعت خوش می خواهد.

در بخش پایانی جوان از امیر فضلی درخواست کرد که به عنوان استندآپ کمدین در برنامه حضور داشته باشد؛ اما وی گفت:قول نمی دهم اما سعی می کنم حضور داشته باشم.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي