گزارش تصویری از مراسم سالگرد مرتضی پاشایی

همانطور که می دانید امروز 23 آبان سالگرد مرتضی پاشایی خواننده جوان کشورمان است. در این مطلب گزارش تصویری از مراسم سالگرد مرتضی پاشایی را برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

دوستداران و هواداران زنده‌یاد مرتضی پاشایی در اولین سالگرد درگذشت این خواننده پاپ، دور هم جمع شدند.

مسجد امیرالمومنین عصر 22 آبان‌ماه میزبان هواداران زنده‌یاد مرتضی پاشایی بود.

این مراسم با حضور تعداد قابل توجهی از هواداران این هنرمند برگزار شد و طبق روال معمول، بازار گرفتن عکس‌های سلفی با هنرمندان هم داغ بود.

در این مراسم، علی مرادخانی – معاون امور هنری وزارت ارشاد – نیز حضور داشت. هنرمندانی مانند شهرام شکوهی، محمد علیزاده، روزبه نعمت‌اللهی، امیر تاجیک، مجید صالحی، مریم حیدرزاده و … نیز در این مراسم حضور داشتند که به‌دلیل تجمع افراد زیادی مقابل مسجد، برای عبور با مشکلاتی روبه‌رو شدند.

گزارش تصویری از مراسم سالگرد مرتضی پاشایی گزارش تصویری از مراسم سالگرد مرتضی پاشایی گزارش تصویری از مراسم سالگرد مرتضی پاشایی گزارش تصویری از مراسم سالگرد مرتضی پاشایی گزارش تصویری از مراسم سالگرد مرتضی پاشایی گزارش تصویری از مراسم سالگرد مرتضی پاشایی گزارش تصویری از مراسم سالگرد مرتضی پاشایی گزارش تصویری از مراسم سالگرد مرتضی پاشایی گزارش تصویری از مراسم سالگرد مرتضی پاشایی گزارش تصویری از مراسم سالگرد مرتضی پاشایی گزارش تصویری از مراسم سالگرد مرتضی پاشایی گزارش تصویری از مراسم سالگرد مرتضی پاشایی گزارش تصویری از مراسم سالگرد مرتضی پاشایی گزارش تصویری از مراسم سالگرد مرتضی پاشایی گزارش تصویری از مراسم سالگرد مرتضی پاشایی گزارش تصویری از مراسم سالگرد مرتضی پاشایی

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه