گریم متفاوت بازیگران فیلم هزارپا

تاريخ : 28 خرداد

در این قسمت از بخش فرهنگی پورتال گهر جزییات خبر  گریم متفاوت بازیگران فیلم هزارپا را در ادامه می خوانید

گریم متفاوت بازیگران فیلم هزارپا, پورتال خبری فرهنگی گهر

گریم متفاوت بازیگران فیلم هزارپا

فیلم هزارپا ساخته ابوالحسن داوودی است که با هنرنمایی رضا عطاران و مهران احمدی جلوی دوربین رفته است . هزارپا اولین تجربه همکاری ابوالحسن داوودی و رضا عطارانبه حساب می آید و با فضایی کمدی درحال ساخت است . مهران احمدی دیگر هنرمندی است که در این فیلم به ایفای نقش می پردازد.

مهران احمدی با انتشار عکس بالا از فیلم هزارپا نوشت:

منو آقا رضا (دایی و خواهرزاده ) فیلم هزارپا ، کارگردان ابوالحسن داوودی….

فیلمنامه فیلم هزارپا مربوط به علیرضا جزینی است و تهیه کننده این فیلم رضا رخشان است. ابوالحسن داوودی سابقه ساخت فیلم سینمایی «نان ، عشق و موتور ۱۰۰۰» را در کارنامه خود به ثبت رسانده که اثری کمدی بود که در زمان خود با اقبال خوبی مواجه شد. رضا رخشان نیز در کارنامه خود فیلم سینمایی «ضد گلوله» را تهیه کرده که در زمان اکران با اقبال مواجه شد. ابوالحسن داودی با تاکید براینکه هزارپا تفاوت عمده ای با دیگر فیلم های طنز دارد، اعلام کرد فیلم جدیدش نگاه ویژه ای به موضوعات اجتماعی و سیاسی دهه شصت و هفتاد دارد.

فیلمبرداری فیلم هزارپا به کارگردانی ابوالحسن داوودی با بازی رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، شهره لرستانی، سپند امیرسلیمانی و امید روحانی آغاز شده است. البته طبق خبر منتشر شده این فیلم حدود بیست بازیگر اصلی دارد که به مرور اعلام خواهد شد.

فیلم هزارپا ساخته ابوالحسن داوودی داستانی کمدی دارد که به فضای دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ مربوط می شود و رضا عطاران بازیگر نقش اصلی آن است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي