عکس هایی از کلکسیون گوشواره های جنیفر لوپز

تاريخ : 23 آبان

جنیفر لوپز از بازیگران و هنرمندان مطرح هالیوود است که در نقاط مختلف جهان طرفداران بسیار زیادی دارد. در این مطلب عکس هایی از کلکسیون گوشواره های او را برای شما عزیزان منتشر می کنیم. با ما همراه شوید.

جنیفر لین لوپز ( Jennifer Lynn Lopez ) با نام مستعار جِی لو در ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ متولد شد. او خواننده، بازیگر، رقصنده، تهیه‌کننده موسیقی، تهیه‌کننده تلویزیونی، نویسنده و طراح مد آمریکایی است.
جنیفر لوپز Jennifer Lynn Lopez در محله کسل هیل شهر نیویورک و از پدر و مادری اهل پورتوریکویی به نام دیوید و گوآدالوپ به دنیا آمد. خواهر کوچک‌ترش لیندا لوپز به شغل خبرنگاری مشغول است. او یک خواهر بزرگ‌تر به نام لسلی نیز دارد. پدرش، دیوید، ابتدا در یک شرکت بیمه به نام گاردین در شیفت شب کار می‌کرد که بعدها به عنوان یک متخصص رایانه در شرکت استخدام شد. زمانی که جنیفر به دنیا می‌آید خانوادهٔ آنها در یک آپارتمان کوچک زندگی می‌کردند که مدتی بعد با پس‌انداز کردن پول، موفق به خرید خانه‌ای بزرگ‌تر و دو طبقه می‌شوند که یک گام بزرگ برای خانواده‌ای با وضع مالی ضعیف بود. وی در سن پنج سالگی شروع به شرکت در کلاس‌های خوانندگی و رقص می‌کند. دو سال بعد و در سن هفت سالگی از طرف مدرسه در یک سفر به نیویورک شرکت می‌کند. پدر و مادر جنیفر لوپز تاکید بسیاری بر اخلاق‌ مداری در کار داشته و همواره فرزندانشان را به یادگیری زبان انگلیسی تشویق می‌کردند. همچنین برای اینکه فرزندانشان در زمینه‌های کاری خود دچار مشکلی نشوند، با تشویق آنها به اجرای خوانندگی و رقص در مقابل یکدیگر، به تمرین و افزایش مهارت آنها کمک شایان توجه کردند. جنیفر تحصیلات دبیرستان خود را در یک مدرسه مذهبی کاتولیک به پایان رسانید. جنیفر در سال ۱۹۸۴ و در سن ۱۵ سالگی وارد رابطه‌ای با دیوید کروز می‌شود.

در سال آخر دبیرستان بود که در خصوص اینکه یک فیلم ساز در حال ساخت، به دنبال بازیگران دختر نوجوان است، خبرهایی می‌شنود. در نهایت موفق می‌شود نقش کوتاهی در فیلم بگیرد. این فیلم که دختر کوچکم نام داشت ساخته سال ۱۹۸۶ بوده و یکی از فیلم‌های درجه پایین، با بودجه کم است. بعد از پایان فیلم‌برداری بود که جنیفر لوپز تصمیم می‌گیرد تبدیل به یک ستاره در سینما شود. برای قانع کرده والدینش، با اینکه به تازگی در کالج باروک ثبت‌نام کرده بود، ولی بعد از تنها گذشت یک ترم تصمیم به انصراف از تحصیل می‌گیرد. پدر و مادر جنیفر به شدت با بازیگری وی مخالف بوده و این تصمیمش را احمقانه می‌دانستند. به اعتقاد آنها، هیچ لاتین‌ تباری این کار را نمی‌کند. تفاوت شدید دیدگاه‌های جنیفر با خانواده‌اش منجر به این می‌شود که وی از خانه خانوادگی خارج شده و به آپارتمان خودش در محله منهتن نقل‌ مکان کند. در این مرحله از زندگیش است که روی به اجرای موسیقی در برخی مکان‌های محلی می‌آورد. چندی بعد به عنوان یکی از اعضای یک گروه کر  استخدام می‌شود؛ با همین گروه بود که یک سفر پنج‌ماهه به اروپا نیز می‌رود، اما همیشه از نقشش در گروه ناراضی بود، زیرا او تنها عضو گروه بود که اجازه تک‌خوانی نداشت. بعدها در یک اجرای دیگر در کشور ژاپن موفق به یافتن موقعیت شغلی جدیدی تحت عنوان رقاص، خواننده و طراح می‌شود.

عکس هایی از کلکسیون گوشواره های جنیفر لوپز, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس هایی از کلکسیون گوشواره های جنیفر لوپز, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس هایی از کلکسیون گوشواره های جنیفر لوپز, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس هایی از کلکسیون گوشواره های جنیفر لوپز, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس هایی از کلکسیون گوشواره های جنیفر لوپز, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس هایی از کلکسیون گوشواره های جنیفر لوپز, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس هایی از کلکسیون گوشواره های جنیفر لوپز, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس هایی از کلکسیون گوشواره های جنیفر لوپز, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس هایی از کلکسیون گوشواره های جنیفر لوپز, پورتال خبری فرهنگی گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي