کشف حجاب صدف طاهریان در اینستاگرام

تاريخ : 29 مهر

اینبار بازیگر درجه دو سینما ، صدف طاهریان تصاویری در اینستاگرام خود منتشر کرد که حاکی از کشف حجاب او است

بعد از چهره هایی چون گلشیفته فراهانی و مینا لاکانی که با مهاجرت به آن سوی آبها و کشف حجاب پا در مسیری بی بازگشت گذاشتند حالا یک بازیگر ایرانی دیگر چنین مسیری را در پی گرفته است.

البته که این بازیگر زن نه چهره شناخته شده که بازیگری درجه دو است که مخاطبان عام سینما چنان که باید او را نمی شناسند.

این بازیگر صدف طاهریان نام دارد که اخیرا در صفحات اینستاگرام خود تصاویری غیرمتعارف از خود قرار داده و البته با قرار دادن ویدیویی تاکید کرده که صفحه اش هک نشده!!!

کشف حجاب صدف طاهریان در اینستاگرام, پورتال خبری فرهنگی گهر

این بازيگر زن سينماى ايران كه بازى در فيلم هايى چون “سلام بر عشق” ،”پس كوچه هاى شمرون” و “عصر يخبندان” را در كارنامه دارد به ناگهان در صفحه اينستاگرام خود كشف حجاب كرد.

این بازیگر در تلفیلمهایی چون “موارد مشکوک”، “تلفن همراه” و “قرار بعدی همانجا” نیز بازی کرده و البته در نخستین سرمایه گذاری سینمایی بابک زنجانی یعنی درام به لحاظ ساختاری متقاطع “هیچ کجا هیج کس” هم ایفای نقش کرده بود!!!

تاکید بر اینکه کشف حجاب اتفاقی نبوده!!!

در ساعت هاى اوليه كشف حجاب این بازیگر خيلى ها احساس ميكردند صفحه اش هك شده اما خودش با قرار دادن ويديويى در صفحه اينستاگرام خود تاييد كرد كه اين پست ها توسط وى گذاشته شده و هكى در كار نيست.

براساس شنيده ها طاهريان از ايران به دوبی مهاجرت كرده و پس از گلشيفته فراهانى و مينا لاكانى سومين بازيگر سينماى ايران به حساب مى آيد كه سرنوشت اينچنينى براى خود انتخاب كرده است.

نكته حائز اهميت تاسف اكثر كاربران صفحه اش از رخ دادن اين اتفاق در ايام محرم است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي