کری خوانی بازیگران ایرانی برای دربی 81

تاريخ : 8 آبان

همانطور که می دانید تا ساعاتی دیگر دربی ۸۱ برگزار می شود. بازیگرانی هم که طرفدار استقلال و پرسپولیس هستند برای یکدیگر کری می خوانند. در این مطلب کری خوانی بازیگران ایرانی برای دربی ۸۱ را برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

کری خوانی بازیگران ایرانی برای دربی 81, پورتال خبری فرهنگی گهر

استقلال و پرسپولیس دو تیم طرفداران زیادی دارند که برای این بازی کوری‌خوانی‌های سنتی دارند در بین هنرمندان با طرفداران آبی و قرمز مصاحبه داشتیم که در ادامه می‌خوانید:

کامران تفتی:  حال ما با استقلال خوب است – نتیجه سه یک استقلال می‌برد

کامران تفتی بازیگر سینما تلویزیون در خصوص دربی ۸۱ گفت: دربی اصولا حال آدم را خوب می‌کند به خصوص اگر مساوی نشود و یک برنده داشته باشد. تحلیل و گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که تیم قرار است ببرد چرا که حال ما با استقلال خوب است و خوبتر هم می‌شود بازی را دو یک یا سه یک می‌بریم.
وی درخصوص مقایسه طرفداران سینما و فوتبال گفت: ما در زمینه هواداری باید محکمتر باشیم اینکه شما فیلمی را دوست دارید و طرفدار و مخاطب یک فضای فرهنگی مثل سینما هستید یا طرفدار و مخاطب یک اتفاق ورزشی هستید باید یکسری اصول و فرهنگ را رعایت کنید همیشه در همه جای دنیا آدم خوب و بد وجود دارد و چون اتفاق، اتفاق نسبی و سلیقه‌ای است ترجیحا ماحصل هم همین‌گونه می‌شود که استثناهایی وجود دارد مثل طرفداران پرشور تراکتورسازی تبریز که خیلی خوب هستند.

وی افزود: در بخش فرهنگی هم همینطور است یکسری‌ها یک فیلم‌هایی را دوست دارند و سعی می‌کنند درست با آن برخورد کنند و یکسری‌ها دوست ندارند و حرکات اشتباهی می‌کنند و اگر ریشه‌یابی کنیم به فرهنگ هواداری و فرهنگ مخاطب درست بودن ما برمی‌گردد.

تفتی عنوان کرد: چون سر فیلمبرداری هستم به استادیوم نمی‌روم اما خاطرات زیادی از این بازی دارم اکثر دربی‌ها را رفتم و خیلی خیلی این بازی را دوست دارم، تمام جایگاه‌ها ۶ آتیشه، ۲آتیشه، شورشی‌های استادیوم آزادی را تجربه کرده‌ام امیدوارم این دربی هم لذت داشته باشد و فارغ از هر اتفاقات جای خالی آدم‌هایی که نیستند پر شود و یک اتفاق فرح‌بخش و پرنشاط برای همه مردم باشد.

وی ادامه داد: در تمام کشورهای جهان که می‌روید اول استادیوم و بعد سینمای آن را تجربه می‌کنید، امیدوارم اگر توریستی دربی ما را نگاه می‌کند از این فرهنگ تماشاگر ایرانی و فوتبالیست‌ها لذت ببرد.

تفتی پیام خود را برای هواداران این گونه گفت: تنها خواهش من این است اول لذت را مدنظر خود قرار دهند چون ما چین استادیوم و تیم‌هایی داریم و قرار است یک بازی خوبی را ببینیم و لذت آن را ببریم.

امیرحسین رستمی: یک استادیوم یک دقیقه بخاطر هادی نوروزی سکوت کند

امیرحسین رستمی بازیگر سینما تلویزیون گفت: نتیجه بازی جمعه را نمی‌دانم تنها چیزی که می‌دانم این است حتما برای پرسپولیسی‌ها خیلی دلگیر است که کاپیتان خود را از دست داده‌اند که از بهترین بازیکنان آنها بود و امیدوارم به خاطر جای خالی هادی نوروزی دو تیم یک دقیقه سکوت کنند.

وی افزود: اگر هیجان رفتن به سینما نسبت به فوتبال کم شده به سرانه مصرف کتاب در کشور برمی‌گردد و در کشوری که سرانه مصرف کتاب کم است مردم کمتر به سینما می‌روند و کارهای فرهنگی را دنبال می‌کنند اگر سرانه کتاب زیاد شود مردم به سینما هم می‌روند.

وی عنوان کرد: ۲۰ سال پیش بخاطر یکی از دوستانم که در تیم استقلال بازی می‌کرد به رخت‌کن رفتم و خود استادیوم را هم ندیدم همچنین برای مقدماتی جام جهانی به دعوت آقای کفاشیان بازی ایران و کره به استادیوم رفتم.

رستمی پیام خود را این گونه گفت: هواداران حتما توجه داشته باشند که پرسپولیس یک عزیزش را از دست داده و بخاطر این موضوع یک استادیوم یک دقیقه سکوت کند.

عباس غزالی: سینما معطوف به قرمز و آبی نیست و ژان‌های مختلفی دارد / دویک پرسپولیس می‌برد

عباس غزالی بازیگر سینما تلویزیون نیز در خصوص دربی این گونه گفت: به نظرم کمتر بازی جذابی در این چند ساله شاهد بودیم و فکر می‌کنم بازی جمعه هم یک مقداری با همه بازی‌هایی که داشتیم فرق می‌کند به چند دلیل یکی از این دلایل این است در چند سال اخیر معنی دربی تغییر کرده بود و جای خود را به کری‌ خواندن داده همچنین پرسپولیس و استقلال کمتر قهرمان شده‌اند، به این دلیل هواداران کمتر به استادیوم می‌روند و باشگاه و بازیکنان با حقایق روبرو شدند چرا که اگر فوتبال قشنگی بازی کنند و ببازند باز طرفداران خوشحال هستند وبه استادیوم می‌آیند.

دربی این جمعه معطوف به اتفاقات تلخ چند وقت اخیر پرسپولیس است که کاپیتان خود را از دست داده، امیدوارم محترمانه‌تر و جوان‌مردانه‌تر بازی کنند و از طرفی پرسپولیس و استقلال نیاز به برد دارند چرا که پرسپولیس جایگاه خود را به صدر جدول نزدیک کند و استقلال به قهرمانی نزدیک شود. به نظرم بازی دو دو یا دو یک به نفع پرسپولیس می‌شود.

وی ادامه داد: نوع قیاس هواداران سینما فوتبال فرق می‌کند چرا که استقلال و پرسپولیس دو تیم هستند و سینما معطوف به قرمز و آبی نیست ژانر، کارگردان، بازیگران مختلف دارند و سینما و فوتبال طرفداران خودشان را دارند و هر دو باید در برنامه سیستماتیک کشور باشند به هر حال هیچ یک جای دیگری را نمی‌گیرد و هر کدام به نوبه خود تأثیرگذار و پرطرفدار هستند.

غزالی عنوان کرد: برای دیدن دربی‌ها به استادیوم نرفتم و ترجیح می‌دهم در خانه ببینم احساسم این است که اینطوری راحت‌تر بازی را نگاه می‌کنم و لذت می‌برم. خاطره عالی من به برد چند سال قبل پرسپولیس باز می‌گردد که دو صفر عقب بود و من یک قرار کاری داشتم حالم خوب نبود و پیام‌های کری خوانی دوستان هم به من می‌آمد و من عصبانی شده بودم و در حین آماده شدن نیم نگاهی هم به تلویزیون داشتم که پرسپولیس گل اول و بعد دوم و سوم را زد و کمتر از ده دقیقه حال من تغییر کرد و با افتخار جواب کری‌های دوستان را دادم این یکی از خاطرات خوب من از بازی استقلال و پرسپولیس است.

غزالی پیام خود را برای هواداران این گونه گفت: یک مقدار صبورتر باشند، چرا که بازی برد و باخت دارد امیدوارم بازی جمعه بازی جذابی باشد و روح هادی نوروزی عزیز و همه رفتگان جامعه ورزشی خوشحال باشند.

علیرام نورایی : لطفا توهین نکنید و تیم خود را تشویق کنید

علیرام نورایی بازیگر سینما تلویزیون نیز در این خصوص گفت: با توجه به دو بازی که در این هفته انجام شد فکر می‌کنم اتفاق خوبی بیافتد و دربی شلوغی را شاهد باشیم تماشاچی‌ها با استادیوم آشتی کنند و شاهد دربی صد هزار نفری باشیم چرا که استقلال و پرسپولیس در بازی قبل خود درخشان ظاهر شدند.
وی درخصوص مقایسه سینما و طرفداران سینما و تلویزیون اظهار داشت: فکر می‌کنم مقایسه درستی نباشد متأسفانه سینما به اندازه فوتبال هیجان دارد و تا زمانی که کارهای اکشن در سینما نداشته باشیم فکر می‌کنم غیرقابل مقایسه باشد.

وی افزود: به فوتبال خیلی علاقه دارم و استادیوم هم رفته‌ام یکی از خاطرات خوب من بازی سه دویی است که با گل‌های ایمون زاید پرسپولیس بازی را برد.

نورایی پیام خود را این گونه بیان کرد: لطفا توهین نکنید هواداران از دیدن بازی لذت ببرند و به هم احترام بگذارند و تیم خود را تشویق کنند به نظرم سه دو پرسپولیس می‌برد انشاءالله بازی به دور از حاشیه باشد و همه از دیدن یک بازی خوب لذت ببرند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي