کریم بنزما به علت رسوایی اخلاقی بازداشت شد

تاريخ : 14 آبان

کریم بنزما از ستاره های تیم ملی فرانسه و تیم رئال مادرید به تازگی به دلیل رفتار غیراخلاقی در بازداشت به سر می برد. در این مطلب به جزییات ابن موضوع می پردازیم.

کریم بنزما به علت رسوایی اخلاقی بازداشت شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

کریم بنزما(Karim Benzema) بازیکن کلیدی تیم فوتبال رئال مادرید(Real Madrid) و تیم ملی فرانسه توسط پلیس این کشور به دلیل رفتار ناشایست و رسوایی اخلاقی بازداشت شد. ماجرا از این قرار است که پلیس فرانسه به خاطر باج‌خواهی صورت گرفته در یک نوار ویدیویی ضبط شده دو مظنون اصلی یعنی متیو والبوئنا(Mathieu Valbuena) و کریم بنزما را شناسایی کرده و آن دو را بازداشت نموده است. والبوئنا بازیکن ۳۱ ساله لیون(Olympique Lyonnais) نیز در این رسوایی اخلاقی متهم است و او نیز برای بازجویی به اداره پلیس مرکزی فرانسه فراخوانده شده است.

والبوئنا در ماه ژوئن سال گذشته از یک تماس تلفنی به پلیس خبر داده بوده که طی آن یک شخص ناشناس ۱۵۰ هزار یورو اخاذی کرده و هشدار داده بود که اگر این پول را دریافت نکند نوار ضبط شده از رسوایی جنسی و اخلاقی او را منتشر خواهد کرد. در صداهای ضبط شده این تماس تلفنی به عقیده پلیس صدای بنزما هم شنیده می‌شود و مشخص نیست که آیا بنزما در این رسوایی اخلاقی شریک والبوئنا بوده یا خیر. احتمال شیطنت بنزما و یا حتی حضور بنزما در طرف مقابل این تماس تلفنی هم وجود دارد.

باشگاه رئال مادرید خبر آزادی بنزما به قید ضمانت و تعهد این باشگاه را منتشر کرده و قرار است بنزما در اولین فرصت به اردوی مادرید اضافه شود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي