کاربردهای فویل که نمی دانید

ما در این مقاله از سایت گهر قصد داریم در مورد  کاربردهای فویل که نمی دانید  صحبت کنیم. از شما عزیزان دعوت می کنیم تا پایان این مقاله گهر را همراهی کنید.

کاربردهای فویل که نمی دانید

کاربردهای فویل که نمی دانید

فویل آلومینیومی اغلب برای پخت و پز در فر به کار می رود.اما می توان از فویل آلومینیومی برای کاربردهای مفید در زمینه های دیگر نیز استفاده کرد.
معمولا از فویل آلومینیومی برای فر استفاده می کنیم، و به همین دلیل همواره آن را در منزل نگه می داریم. جالب است بدانید، فویل آلومینیومی را می توان برای کارهایی غیر از پخت و پز استفاده کرد. حال کارهای جذابی که با این فویل ها می توان انجام داد را به شما نشان می دهیم.

1- به جای یک قیف استفاده کنید

اگر میخواهید یک مایع را در یک بطری بریزید و قیف در دسترس تان نیست می توانید با فویل آلومینیومی یک قیف درست کنید (همانطور که در شکل نشان داده شده است.)

2- اتو کردن همزمان دو طرف لباس

قبل از اتو کردن، زیر لباس یک فویل آلومینیومی قرار دهید. (همانطور که در شکل نشان داده شده است) فویل بسیار سریع گرم می شود و این به این معنی است که همزمان لباس هایتان را از هر دو طرف می توانید اتو کنید.

3- قیچی خود را تیز کنید

اگر می خواهید قیچی خود را تیز کنید و یا از زنگ زدگی آن جلوگیری کنید، یک قطعه فویل را 7 الی 10 بار برش دهید.

4- عمر باتری را افزایش دهید

اگر باتری های شما از بین رفته اند و باتری جدیدی در دست ندارید، می توانید از فویل آلومینیومی استفاده کنید. فویل را طبق این شکل قرار دهید.

5- الکتریسیته ساکن را از لباس های خود دور کنید

می توانید با فویل آلومینیومی چند توپ درست کنید و آنها را همراه با لباس ها در لباس شویی قرار دهید. پس از شستشو، لباس های شما الکتریسیته ساکن ندارد و گرد و غبار و مو را جذب نمی کند.

6- تمیز کردن سطوح آهنی

سطوح آهنی خود را می توانید با توپ فویلی پاک کنید.

7- تمیز کردن وسایل نقره ای

برای تمیز کردن نقره، باید فویل آلومینیومی را در کف یک سینی قرار دهید. سپس مقداری نوشابه گازدار، نمک و آب جوش به آن اضافه کنید.

8- جابه جایی آسان مبلمان

به منظور جابجایی آسان مبلمان، قطعاتی از فویل را در زیر پایه های مبل قرار دهید و به راحتی آن را بکشید و جابه جا کنید.

9- بهبود سیگنال Wi-Fi

فویل آلومینیومی می تواند به بهبود سیگنال Wi-Fi کمک کند. فویل را چند بار دور خودش بچرخانید و آن را مانند یک صفحه پشت مودم قرار دهید.

10- تفنگ چسب را تمیز کنید

شما به راحتی می توانید با یک تکه فویل، تفنگ چسب را از چسب های قدیمی که به اطراف آن چسبیده است تمیز کنید.

11- پاک کردن زنگ زدگی از سطوح

توپ  فویل آلومینیومی را خیس کنید و روی سطح زنگ زده بکشید.

12- فویل به عنوان قلم برای صفحه لمسی

صفحه نمایش لمسی به طور شگفت انگیزی به فویل واکنش نشان می دهد. اگر سر یک مداد را با فویل پوشانیدید، می توانید یک قلم دست ساز داشته باشید. اگر دستکش های حسگر ندارید، انگشت خود را با فویل پوشانید و از گوشی های هوشمند خود استفاده کنید.

13- دندان هایتان را سفید کنید

برای سفید کردن دندان جوش شیرین را با خمیر دندان مخلوط کنید و یک لایه ضخیم از این مخلوط را روی یک نوار فویل قرار دهید. نوار را به دندان هایتان بزنید و بعد از یک ساعت آن را بردارید و دهان خود را کاملا بشویید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه