پیشنهاد بگوویچ به کی‌روش در مورد فرهاد مجیدی

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 7 اردیبهشت

سایت گل: وینگو بگوویچ، سرمربی کروات اسبق تیم ملی امید ایران و البته پرسپولیس تهران، در مصاحبه با سایت گل، به صحبت در مورد فرهاد مجیدی، مهاجم تیم استقلال تهران پرداخت و او را معدود فوتبالیست‌های ایرانی خواند که فوتبال را بخوبی می‌فهمد و بازی می‌کند و در شرایط فعلی نیز یکی از سرمایه‌های ایران است که می‌تواند تیم ملی را در راه رسیدن به جام جهانی کمک کند.

وینگو در این رابطه گفت : “کارلوس کی‌روش اگر صعود به جام جهانی را با تیم ملی ایران مهم و با اهمیت می‌داند باید از تمامی سرمایه‌هائی که در اختیار اوست استفاده کند. فرهاد مجیدی یکی از بهترین فوتبالیست‌های ایرانی است که فوتبال را می‌فهمد و به خوبی بازی می‌کند. در شرایط فعلی نیز در آمادگی فنی و فیزیکی بسیار بالائی قرار دارد و می‌تواند به عنوان مهاجمی گلزن در یک کلاس بسیار بالا ظاهر شود.”

بگوویچ در رابطه با دعوت مجیدی در دوران برانکو نیز این چنین گفت : “زمانی‌که برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم ملی ایران بود نیز بارها به او توصیه کردم فرهاد مجیدی را به تیم ملی دعوت کند، اما برانکو به فوتبال مجیدی اعتقادی نداشت. اما پس از بارها اصرار او را پیش از بازی با پاناما به تیم ملی دعوت کرد و مجیدی علی‌رغم بازی خوب و قابل توجه خود بازهم از تیم ملی دور ماند.

البته در آن زمان حضور مجیدی به صلاح تیم ملی نبود و بدنه‌ی تیم ملی به حضور این مهاجم واکنش داشت. این درحالی بود که مجیدی در آن زمان نیز می‌توانست یکی از برترین مهاجمین گلزن تیم ملی باشد.”

این مربی با سابقه در رابطه با حضور مجیدی در شرایط حساس فعلی می‌گوید : “در شرایط فعلی و با توجه به بازی‌های پیش‌روی تیم ملی ایران، مجیدی می‌تواند باتوجه به شکل و فرم بسیار خوبی که در بازی خود در اختیار دارد، به تیم ملی و کی‌روش کمک کند و در این راه حتی برای ۴۰ دقیقه‌ حضور در میدان گره‌گشا باشد.”

فرهاد مجیدی در دوران کی‌روش به تیم ملی دعوت شد اما در تاریخ پنجم مهرماه ۱۳۹۰ بعد از بازی تیم ملی برابر قطر در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ از بازی‌های ملی کناره‌گیری کرد و بطور رسمی خداحافظی خود را اعلام کرد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي