پرسپولیس در دقیقه ۹۶ کامروا شد

پرسپولیس در دقیقه 96 توانست از سد حریف 9 نفره اش بگذرد و مانوئل پرتغالی بتواند نفسی راحت بکشد.

 

خبرآنلاین ؛ این یک شوک بزرگ به پرسپولیس بود.البته آنها در این فصل آنقدر از این شوک ها تجربه کرده اند که خوردن دو گل از ذوب آهن آن هم در 14 دقیقه ابتدایی بازی امری عادی است.در شبی که هواداران پرسپولیس استقبال کمی از این بازی کرده بودند و شهاب گردان پس از 990 دقیقه فیکس بود دوباره حاشیه ها گریبان ژوزه و شاگردانش را گرفت تا مقدمات یک شب کابوس وار برایشان رقم بخورد.نمی شود گفت پرسپولیس بازی را طوفانی شروع کرد چون از همان دقایق اول همه چیز عادلانه بود و ذوب آهنی ها اجازه ندادند تا پرسپولیس سوار بر بازی باشد.

 

پرسپولیس در دقیقه ۹۶ کامروا شد
دقیقه 7 بازی و وارد شدن نخستین شوک.در این دقیقه فقط کفه ترازو کمی به نفع ذوبی ها سنگینی کرد تا پیام صادقیان با یک شوت سرکش دروازه گردان را فرو بریزد.گلی که بدون شک گردان مقصر آن نبود و شباهت زیادی به گل های ساشا ایلیچی داشت.تشویق هایی که هواداران می کردند خودش گویای این قضیه بود.خود شهاب هم تلاش زیادی کرد تا روحیه اش راتغییر بدهد.او داخل 18 قدم می دوید و بدنش را گرم می کرد تا خودش را خونسرد نشان دهد.

 

.

پرسپولیسی ها پس از گل کمی روانتر بازی می کردند و با فشار تماشاگران می خواستند تا گل خورده را جبران کنند.اما در دقیقه 14 این بار شوک را خود پرسپولیسی ها وارد کردند.وقتی ضربه ایستگاهی به نفع شاگردان فرهاد کاظمی اعلام شد پیام صادقیان پشت توپ ایستاد و یک ارسال بلند روی دروازه انجام داد.رضا نور محمدی برای دفع کردن توپ روی هوا بلند شد که با اشتباه توپ را وارد دروازه گردان کرد تا سناریو تکمیل شود و پرسپولیس در همان 14 دقیقه ابتدایی سنگینی شکست را روی شانه هایش احساس کند.

 

.
زمان به تندی برای پرسپولیسی ها می گذشت و آنها که چیزی برای از دست دادن نداشتند معدود حملاتشان به در بسته می خورد.یا مهاجمان این تیم با بی دقتی توپ ها را هدر می دادند و یا مسعود همامی مانع گل شدن توپ ها می شد.او آنقدر خوب جلوی پرسپولیسی ها ایستاده بود که باید گفت یکی از دلایل پیروزی ذوبی ها در نیمه نخست بود.با تمام این شرایط و در حالی که محسن ترکی به ساعتش نگاه می کرد تا سوت پایان نیمه نخست را بزند مهدی مهدوی کیا گل زنی کرد و اختلاف را به یک گل رساند تا شاگردان مانوئل نیمه دوم را با انگیزه بیشتری آغاز کنند.

 

.

با شروع نیمه دوم حملات پرسپولیس از سر گرفته شد. سرخ ها برابر حریف 10 نفره به سیم آخر زده بودند تا اقلا بازنده نباشند. هادی نوروزی در دقیقه 52 بود که پا به توپ وارد 18 قدم شد و مسعود همامی چاره ای بهتر از این ندید تا درویش کند. او اخراج شد ، مهدوی کیا صاحب یک ضربه پنالتی و این بار کاپیتان کیا بود که یک پنالتی دیگر را برای تیمش از دست داد. استرس باعث می شد تا مهاجمان پرسپولیس و در راس شان کریم انصاری فرد پشت سر هم توپ از دست بدهند تا اینکه سرانجام فرار و پاس زیبای غلامرضا رضایی در دقیقه 75 با شوت محمد نوری بازی را به تساوی کشاند و شاگردان مانوئل اقلا به این دلخوش ماندند که در تهران و برابر حریف 9 نفره بازنده نبودند.

 

.

در ادامه هم حملات پرسپولیسی ها راهی به دروازه ذوب آهنی های پایین جدولی نداشت تا دایی فرهاد در اولین بازگشت به ورزشگاه به عنوان مربی لیگ برتری ، باری دیگر توانایی هایش را ثابت کند .

 

این نمایش قابل تحسین تا دقیقه 96 ادامه داشت درست تا زمانی که پاس محمد نوری به کریم انصاری فرد رسید و سوگولی خط حمله پرسپولیس توانست 3 امتیاز را به کیسه پرسپولیس برسد و این تیم را 20 امتیازی کند. با این نتیجه پرسپولیس هم به میانه های جدول رسید تا شاید در آینده اگر اسیر تیر غیب دیگری نشود به روزهای خوش بیاندیشد!

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه