پخش فصل سوم دورهمی از شب یلدا با یک بازیگر جدید

سری جدید دورهمی از شب یلدا به صورت ویژه پخش خواهد شد البته در سری جدید سیامک انصاری بدلیل مشغله کار هنری حضور ندارد همچنین به جای مه لقا باقری ( همسر جواد عزتی ) سحر ولدبیگی حضور خواهد داشت.

پخش فصل سوم دورهمی از شب یلدا با یک بازیگر جدید, پورتال خبری فرهنگی گهر

به گزارش «ایسنا» مصطفی احمدی گفت: قرار نبود سری جدید دورهمی ساخته شود و به همین دلیل دوستان هم سر کار دیگری رفتند. خانم باقری در حال حاضر تئاتری را کارگردانی می‌کند و آقای انصاری هم با دو، سه پروژه همکاری می‌کند؛ اما سحر ولدبیگی از جمله بازیگرانی است که در کنار سروش جمشیدی در سری جدید حضور خواهند داشت.

احمدی همچنین درباره زمان پخش برنامه «دورهمی» توضیح داد: احتمال ۹۹ درصد دورهمی روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۱۱ شب به روی آنتن خواهد رفت و اما اینکه پخش آن از چه زمانی شروع خواهد شد، هنوز قطعی نشده است، به احتمال زیاد از هفته جاری این برنامه به روی آنتن خواهد رفت.این تهیه‌کننده درباره تغییر شکل ظاهری و محتوای برنامه گفت: در سری جدید دکور تغییر کرده و از شکل خانه درآمده است. دکور جدید متفاوت است که پیمان قانع طراح آن بوده است. ماهیت «دورهمی» همچنان حفظ شده است و محتوای آن درباره مسائل اجتماعی خواهد بود.او با اشاره به اینکه اولین میهمان «دورهمی» محمدرضا شریفی‌نیا خواهد بود، یادآور شد: این گفت‌وگو، یک گفت‌وگوی مفصل است و امکان این را دارد که در دو قسمت به روی آنتن برود. احمدی درباره میهمانان سری جدید «دورهمی» و اینکه آیا تغییراتی در نوع طیف‌ میهمانان شکل خواهد گرفت یا خیر، یادآور شد: میهمانان سری جدید دورهمی از همه طیف‌ها خواهند بود و از هنرمندان گرفته تا ورزشکاران و همچنین چهره‌های سیاسی حضور خواهند داشت. همچنین این تهیه‌کننده از تدارک ویژه برنامه دورهمی به مناسبت شب یلدا هم خبر داد و گفت به مناسبت شب یلدا ویژه برنامه‌ای خواهیم داشت و در تدارک تهیه و پخش این ویژه‌برنامه هستیم.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي