پایان فیلمبرداری فیلم تارات

در این قسمت از بخش فرهنگی پورتال گهر جزییات خبر  پایان فیلمبرداری فیلم تارات را در ادامه می خوانید

پایان فیلمبرداری فیلم تارات

پایان فیلمبرداری فیلم تارات

مهدی امینی خواه بازیگر کشورمان در فیلم سینمایی تارات در نقشی جدید جلوی دوربین رفت . این بازیگر کشورمان در فیلم سینمایی تارات در نقش یک پلیس به ایفای نقش می پردازد. فیلم سینمایی تارات به کارگردانی پدرام بهرامی فر به موضوع قاچاق عتیقه های ایران می پردازد و محصول مشترک ایران و ترکیه است.تارات

مهدی امینی خواه با انتشار این عکس از فیلم تارات نوشت:

فیلم سینمایی تارات مراحل فنی را سپری کرد و وارد مرحله صدا گذاری شد.

فیلم سینمایی تارات به کارگردانی پدرام بهرامی فر به موضوع قاچاق عتیقه های ایران می پردازد و محصول مشترک ایران و ترکیه است.

عوامل و بازیگران فیلم «تارات» عبارتند از:نویسنده و کارگردان:پدرام بهرامی فر، دستیار یک کارگردان و برنامه ریز:محمد رحمانیان، فیلمبردار:کامیار فاروغی، صدابردار:مسعود شاهوردی، طراح جلوه های ویژه کامپیوتری:بهروز باقری، دستیار دو کارگردان:ملیحه وحیدی نیا، منشی صحنه:سپیده کریم خان، طراح گریم:مهیار اعرج.

اکبر عبدی، نیما شاهرخ شاهی، مهدی امینی خواه، رضا آشتیانی، شاران بهرامی فر، آیدین خطائی در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم تارات ساخته پدرام بهرامی داستانی پلیسی و اکشن دارد و از بازیگرانی با قدرت بدنی بالا در این فیلم استفاده شده است و این فیلم بعد از پشت سر گذاشتن مراحل صداگذاری آماده نمایش میشود.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه