پاشیدن اسپری فلفل به دختران در مشهد

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 15 آبان

پاشیدن اسپری فلفل به دختران در مشهد

چند روز قبل ۲ دختر دانشجو سوار بر يک دستگاه پرايد در بزرگراه غرب مشهد در حال حرکت بودند که ناگهان راننده خودروي ديگري آنان را به بهانه واهي متوقف کرد و با جعل عنوان «بسيجي» به صورت آن ها اسپري فلفل پاشيد.

پاشیدن اسپری فلفل به دختران در مشهد, پورتال خبری فرهنگی گهر

دختران جوان که از اقدام راننده ۲۷ ساله خودرو مبهوت شده بودند و از سوزش چشم ها به خود مي پيچيدند موفق شدند شماره خودرو را به خاطر بسپارند. در همين حال رهگذران با ديدن اين صحنه بلافاصله با اورژانس ۱۱۵ و نيروهاي انتظامي تماس گرفتند که دقايقي بعد امدادگران اورژانس به ياري آنان شتافتند و عامل پاشيدن اسپري نيز تحت تعقيب قرار گرفت.

با توجه به اهميت و حساسيت موضوع، اين پرونده به شعبه ۹۰۴ دادسراي انقلاب اسلامي مشهد ارجاع شد و «قاضي حيدري» دستورات ويژه اي را براي دستگيري متهم فراري صادر کرد.

مدتي بعد متهم اين پرونده با توجه به مشخصاتي که قربانيان حادثه در اختيار پليس گذاشته بودند در يک عمليات غافلگيرانه به دام افتاد و به مرجع قضايي معرفي شد.

اين گزارش حاکي است: قاضي پرونده با توجه به گزارش مأموران اورژانس، محتويات پرونده و همچنين اقارير صريح متهم، وي را در حالي با صدور قرار قانوني روانه زندان کرد که اتهام غصب عنوان بسيجي و ايجاد مزاحمت براي بانوان نيز به وي تفهيم شد.

بنابراين گزارش، بررسي سوابق اين متهم نشان مي دهد وي قبلاً نيز به اتهام خريد و فروش سلاح بازداشت شده بود.

منبع: روزنامه خراسان

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي