وزیر دفاع آمریکا: به داعش حمله می کنیم

دسته بندي : بین الملل,⭐ اخبار
تاريخ : 5 آبان

آمریکایی ها وعده حملات هوایی به داعش را دادند

خبرگزاری ایسنا: وزیر دفاع آمریکا امروز(سه‌شنبه) اظهار کرد، واشنگتن قصد دارد حملات هوایی خود علیه مواضع تروریست‌های داعش را تشدید کند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ائتلاف تحت رهبری آمریکا از ماه اوت ۲۰۱۴ حملات هوایی علیه مواضع گروه تروریستی داعش در عراق را آغاز کرد. این ائتلاف همچنین از سپتامبر ۲۰۱۴ تا کنون نیز اقدام به بمباران مواضع داعش در سوریه کرده است.

اشتون کارتر، وزیر دفاع آمریکا، در سخنانی در کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای این کشور اظهار کرد: ما قرار است کمپین هوایی خود را در آسمان از جمله با استفاده از تعداد بیشتری از جنگنده‌های آمریکا و ائتلاف تشدید کنیم تا مواضع داعش را با حملات بیشتر و سنگین‌تری هدف قرار دهیم.

این صحبتهای وزیر دفاع آمریکا در حالی مطرح شدند که ائتلاف تحت رهبری آمریکا اعلام کرده، ۱۳ حمله هوایی علیه داعش در عراق و سوریه انجام داده که منجر به نابود شدن زیرساخت‌های داعش شده‌اند.

کارتر در ادامه این سخنانش گفت: اجازه نمی‌دهیم تحرکات روسیه در سوریه بر تلاش‌های آمریکا علیه داعش تاثیر بگذارد. واشنگتن به حمایتش از نیروهای محلی که با داعش می‌جنگند ادامه خواهد داد و این امر یا از طریق پشتیبانی هوایی یا با مشارکت مستقیم در میدان نبرد صورت می گیرد و آمریکا اعمال فشارهایش را علیه داعش در رقه در سوریه و رمادی در عراق بیشتر خواهد کرد.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي