X بستن تبليغات
مطالب پيشنهادي
loading...

ورزش مفید هنگام بارداری

دسته بندي : سلامت
تاريخ : ۴ مهر
بازديد : 371

ورزش مفید هنگام بارداری

IMG09211029 ورزش مفید هنگام بارداری

به خصوص اگر پیش از بارداری ورزش نمی کرده اید و اکنون قصد دارید ورزش را شروع کنید، با دکترتان صحبت کنید.

 
در مورد ورزش در حین بارداری به این توصیه ها عمل کنید:
ـ ورزش های کگل (Kegel exercises) (برای تقویت عضلات کف لگن)، شنا، پیاده روی و یوگا تحت نظارت پزشک معمولا بی خطر است.
ـ دوچرخه سواری معمولا بی خطر است، اما باید مراقب افتادن باشید.
ـ اهسته دویدن،دویدن و ورزش های ایروبیک در صورتی که پیش از بارداری به طور مرتب آنها را انجام می داده اید، مجاز هستند.
ـ از اسکی و اسب سواری پرهیز کنید.
ـ بدون توجه به نوع ورزشی که انجام می دهید، از گرمای مفرط پرهیز کنید. و اگر سرعت ضربان قلب شما بیش از حد بالا رفت (بیش از ۱۴۰ ضربه در دقیقه)، ورزش را متوقف کنید.
ـ همچنین اگر دچار خونریزی واژنی، سرگیجه، احساس سیاهی رفتن چشم ها، تنگ نفس، انقباضات رحمی یا احساس تهوع هستید، ورزش را قطع کنید.

بخوانید :   مصرف غلاتی که باعث کاهش وزن و لاغری می شوند

 

(کل ۲۶ , ۱ آمار امروز)
loading…


آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي