واکنش کارگردان معمای شاه به درگذشت ولی الله مومنی

تاريخ : 9 دی

در این مطلب به جزییات خبر واکنش کارگردان معمای شاه به درگذشت ولی الله مومنی می پردازیم. با ما همراه شوید

واکنش کارگردان معمای شاه به درگذشت ولی الله مومنی, پورتال خبری فرهنگی گهر

محمدرضا ورزی کارگردان «معمای شاه» در مورد فوت ناگهانی «ولی الله مومنی» بازیگر و گوینده رادیو گفت: من هنوز در شوک هستم و بهت زده ام زیرا او صحیح و سلامت بود به طوری که سه ساعت قبل از فوتش با یکدیگر صحبت می کردیم و بعد از این اتفاق من باورم نمی شد که ولی الله مومنی فوت کرده باشد.

وی افزود: بازی او در «معمای شاه» ناقص ماند اما مهمتر از بازی او، حضور خودش بود که عزیز و ارزشمند بود، من سالهای زیادی را با این بزرگ مرد کار کردم و با او دوست بودم او در بیش از هفت اثر من حضور داشت.

ورزی عنوان کرد: روزهای آخر با حضور پررنگ خود درصحنه ما را یاری می کرد این را هم باید بگویم که او گوینده و دوبلور توانا و از نظر اخلاقی هم بسیار خوش ا خلاق، خوش برخورد و بذله گو بود به طوری که اگر کسی فضای خوبی نداشت با برخورد مناسب با آن شخص او را از آن حال و هوا در می آورد.

این کارگردان ادامه داد: ما سالهای جدای از کار با هم رفاقت داشتیم حیف شد این اتفاق افتاد زیرا او دوبلور بسیار موفقی بود و دردوبلاژ هم صدای بسیار ماندگاری داشت.  فوت او را به جامعه هنری و به همکارانش در واحد دوبلاژ تسلیت می گویم.

کارگردان «سالهای مشروطه» ادامه داد: او در سریال معمای شاه نقش آژان را ایفا می کرد ما برای ادامه نقش او در این سریال  فرد خاصی را در نظر داریم هنوز به نتیجه ای در این خصوص نرسیده ایم هر چند باید بگویم جای او را کسی نمی تواند پر کند.

وی خاطر نشان کرد: شب گذشته ولی الله مومنی پیش از آنکه به بیمارستان شهید رجایی کرج برسد بر اثر سکته فوت کرده بود با وجود اینکه سالم و ورزشکار بود واهل هیچ دود ودمی نبود برایم جای تعجب است که چرا این اتفاق افتاد.

این بازیگر آخرین بار در سریال معمای شاه در نقش «آژان» و مامور سفارت شوروی مقابل دوربین رفته و قرار بود امروز (چهارشنبه) نهم دی ماه هم در شهرک سینمایی غزالی مقابل دوربین برود که متاسفانه درگذشت.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي