واکنش وزیر بهداشت به فیلم جنجالی اتاق عمل

تاريخ : 30 مهر

واکنش وزیر بهداشت به فیلم جنجالی اتاق عمل

واکنش وزیر بهداشت به فیلم جنجالی اتاق عمل, پورتال خبری فرهنگی گهر

«سید حسن هاشمی» روز چهارشنبه درحاشیه همایش روز جهانی غذا در جمع خبرنگاران افزود: فیلم هایی که اخیر در شبکه های اجتماعی و مجازی منتشر شده است مشابه دیگر جوسازی هایی است که در فضای مجازی صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: مطمئن باشید آنچه که اکنون در فضای مجازی منتشر شده هیچ ارتباطی به مجموعه بیمارستان های وزارت بهداشت ندارد .

هاشمی افزود: این چنین فیلم هایی مربوط به مراکز درمانی ما نیست البته همه نوع فیلمی را می توان ساخت و در دنیای مجازی منتشر کرد و در کنار نیز حاشیه هایی را نیز فراهم کرد به طوری که موجب آزار و اذیت مردم شود اما مطمئن باشید آنچه که اخیرا مطرح شده هیچ ارتباطی به مجموعه بیمارستان های ما ندارد.

وزیر بهداشت گفت: در بیمارستان های ما صرفا فیلم های آموزشی تهیه می شود، به عنوان مثال در حوزه چشم که روی میکروسکوپ های اتاق عمل که من خودم جراحی می کنم حدود ۲۵ تا ۲۶ سال دوربین نصب است و تمام اعمال ما ضبط می شود و از عمل و چشم بیمار فیلم گرفته می شود.

وی دلیل قاطعیت خود را در خصوص مراکز درمانی وزارت بهداشت درباره فیلم منتشر شده در اتاق عمل چنین بیان کرد که اطلاعاتم از مراکز دانشگاهی و دولتی است.

وی با بیان اینکه من این فیلم را مشاهده نکرده ام افزود: اما گزارشی از آن به من رسیده است که تاکید می کنم مراکز درمانی ما ازچنین مسائلی بری است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي