واکنش عجیب آرام جعفری به خبر بارداری اش

واکنش عجیب آرام جعفری به خبر بارداری اش

آرام جعفری یکی از باریگران بی حاشیه کشورمان است که در اینستاگرام خبری در مورد حاملگی او منتشر شد و این بازیگر جوان هم ظاهرا این خبر را تکذیب کرده است. در ادامه جزییان واکنش آرام جعفری را بخوانید.

واکنش عجیب آرام جعفری به خبر بارداری اش

خبر بارداری آرام جعفری و واکنش تند وی

آرام جعفری بازیگر آرام سریال زیر آسمان شهر چندسالی است که زندگی آرام و بی حاشیه ای را در کنار همسرش آغاز کرده است . این هنرمند کشورمان اگرچه همیشه سعی میکند از حواشی به دور باشد اما به لطف فضای مجازی وجود حاشیه ها امری طبیعی است.آرام جعفری

یک شایعه جدید درباره زندگی شخصی آرام جعفری او را به واکنش واداشت .

واکنش آرام جعفری به شایعه بارداری
روز گذشته خبری در فضای مجازی منتشر و دست به دست شد که حکایت از بارداری آرام جعفری داشت . در خبر منتشر شده روی عکس خانم بازیگر خبر بارداری او ثبت شده بود و همین موضوع با واکنش آرام جعفری همراه بود.

بارداری آرام جعفری صحت ندارد
آرام جعفری با انتشار عکسی در اینستاگرام به ماجرای بارداری اش واکنش نشان داد و نوشت :پست موقت،سلام دوستان و همراهان همیشگی،که همیشه دوستون دارم و شما منو سرشار از محبت خودتون میکنید،متاسفانه چند وقتی هستن،یک سری از پیجهای فیک که دنبال لایک هستن و حواشی درست میکنن،از عکسهای من سوٌ استفاده میکنن و شایع کردن بنده باردارم هستم.

پ.ن ١:من باردار نیستم.

پ.ن ٢:آخه بارداری هنرمندا هم یه چیز طبیعی هست،مثل بقیه مردم،من بی حاشیه هستم،اگر از طرف پیجهای دیگه بازم اخبار دروغ بشنوم،حتما شکایت خواهم کرد…ممنون از شما مردم خوب….

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه