واکنش رامبد جوان به حواشی خندوانه + اینستاپست

تاريخ : 23 خرداد

جزئیات این خبر را می توانید در ادامه این مطلب گهر بخوانید. از اینکه مثل همیشه گهر را همراهی می کنید سپاسگزاریم.

واکنش رامبد جوان به حواشی خندوانه + اینستاپست

رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه «خندوانه» که شب گذشته یکشنبه ۲۱ خرداد در بخش خنداننده شو این برنامه از گروه خود حمایت کرد و از حضار که باید رای می‌دادند درخواست کرد که به یک شرکت کننده از گروه او و اشکان خطیبی رای دهند، در زمان رای‌گیری حضار این درخواست جوان را اجرا کردند. این رفتار جوان واکنش‌های زیادی را در پی داشت.

جوان درباره این رفتار خود نوشت: «سلام عزيزان. نكته‌اى رو با هم مرور كنيم.

ما در طول عمر و زندگيمون نقش‌هاى مختلفى ايفا مى‌كنيم و در هر كدوم قواعد مختلفى رو بايد رعايت كنيم كه قطعا توضيحش لزومى نداره و براى هممون مفهومه.

بنابراين من به عنوان سازنده «خندوانه» وظايفى دارم كه تا به حال به كمك كل گروه «خندوانه» و حمايت و هدايت شما سعى كردم رعايتشون كنم.

و البته به عنوان سرگروه يك گروه هم وظايفى دارم كه تا آخرين لحظه بايد سعى كنم از پس اجزاء و قواعدش بربيام. يكى از اين قواعد حمايت كردنه.

مى‌فهمم كه ديشب نسبت به حذف بابك و بالا اومدن بهنام دلخور و معترضين و اين حق مسلم و بديهى شماست و از اونجا كه خندوانه رو تا به حال حمايت كردين و هميشه به من مهر و انرژى دادين، توقع نداشتين من خارج از قاعده رامبد «خندوانه» عمل كنم، ولى لطفا فراموش نكنين كه در موقعيت من رامبد سرگروه هستم و حق مسلم و بديهيمه كه از تيمم حمايت كنم حتى به اندازه خرج كردن خودم و اين يعنى رعايت كردن قاعده بازى و مسابقه. پس همينه كه جذابش مى كنه و باعث مى شه شما سر من فرياد بزنين و البته كلى هم فحش بدين(كه من هم به روم نميارم و مثل هميشه خودم رو رفيق شما مى دونم) پس:

١-شما با تمام عصبانيتتون خوشگل‌تر و جذاب‌ترين و اين نشون مى‌ده كه «خندوانه» و خنداننده شو رو دوست دارين. ولى زياد هم طولش ندين كه براى سلامتيمون ضرر داره.

٢-بابك رفاهى به خندوانه خواهد اومد و براى هممون اجرا خواهد كرد (به عنوان كمدين و نه در مسابقه)

٣-اگر موقعيت مشابهى پيش بياد باز هم از گروهم حمايت خواهم كرد.

٤-دوستتون دارم.

٥-اگر قواعد يه بازى و مسابقه رو رعايت نكنيم خيلى لوس مى‌شه.

٦-خيلى مخلصم.»

واکنش رامبد جوان به حواشی خندوانه + اینستاپست, پورتال خبری فرهنگی گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي