همه چیز درباره سامسونگ Galaxy S5

تاريخ : 29 شهریور

سامسونگ Galaxy S5، قرار است یکی از مهمترین گوشی های هوشمندی باشد که در سال ۲۰۱۴ از آن رونمایی می شود. با وجود آنکه در حال حاضر اطلاعات کمی از این گوشی در دست است، در اینجا با هم به کلیه اخبار و اطلاعاتی که از این گوشی سامسونگ منتشر شده است، می پردازیم.

همه چیز درباره سامسونگ Galaxy S5, پورتال خبری فرهنگی گهر

به گزارش دنیای فناوری اطلاعات ؛ گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy S4 در آوریل سال ۲۰۱۳ به بازارهای جهانی عرضه شد. این گوشی با ویژگی ها و ابتکارات دست اولامی همراه بود که برخی معتقد بودند محصولات سامسونگ بیش از اپل مبتکرانه و دارای خلاقیت است. طبق برخی آمارها سامسونگ تا کنون بیش از ۲۰ میلیون از این گوشی را فروخته باشد.

ما در اینجا به کلیه اطلاعات و شایعاتی که پیرامون این گوشی منتشر شده است، می پردازیم. با ما همراه باشید.

مشخصات سامسونگ Galaxy S5

در حال حاضر نسبتا اطلاعات کمی پیرامون مشخصات این گوشی در دست است. اما تنها چیزی که در مورد این گوشی مطمئن هستیم، این است که پردازنده Galaxy S5 حتما ۶۴ بیتی خواهد بود. اقدامی که می تواند با محصول جدید اپل، iPhone 5S از این منظر رقابت کند.

نکته جالب توجه این است که برخی معتقدند سازنده اصلی پردازنده های A7 اپل، همین شرکت سامسونگ است!

طراحی ظاهر سامسونگ Galaxy S5

انتهای آگوست شایعه ای منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ می خواهد استفاده از پلی کربنات برای ساخت درب پشتی گوشی هایش را متوقف کند. سامسونگ مهندسینش را به ویتنام فرستاده است تا استفاده از آلومینیوم و منیزیم برای ساخت درب های پشتی گوشی های هوشمندش را امکان سنجی کنند.

برخی معتقدند استفاده اپل از جنس پلاستیک برای درب iPhone 5C ممکن است مجددا افراد را به خرید این گونه گوشی های ارزان ترغیب کند.

سیستم عامل سامسونگ Galaxy S5

آیا سامسونگ یک کار غیر قابل تصور خواهد کرد؟ آیا او اندروید را حذف کرده و Tizen را جایگزین آن خواهد کرد؟ یک سال پیش این اقدام غیر قابل تصور بود، اما اکنون نه چندان. با این حال به علت بروز تنش هایی بین سامسونگ و توسعه دهنده اندروید، گوگل، در اوایل امسال، این امر غیر قابل تحقق نخواهد بود.

ضمن آنکه معاون مدیر عامل سامسونگ بیان کرد برنامه شرکت آن است که امکان اتصال همه وسایل تولیدی شرکت از جمله گوشی های هوشمندش را فراهم کند.

دوربین سامسونگ Galaxy S5

اوایل سپتامبر گزارش ها حاکی از آن بود که سامسونگ در حال کار بر روی یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با تکنولوژی OIS می باشد. در حال حاضر تنها یکی از گوشی های هوشمند سامسونگ یعنی Galaxy S4 Zoom از این تکنولوژی برخوردار است.

تاریخ رونمایی و عرضه سامسونگ Galaxy S5 به بازار

هیچ خبر یا حتی شایعه ای درباره در دسترس قرار گرفتن این کوشی وجود ندارد. با این حال سامسونگ همواره مراسم رونمایی از محصولاتش را در یک سری تاریخ های خاص برگزار می کند. به همین دلیل می توان حدس زد که این گوشی در مارس ۲۰۱۴ رونمایی خواهد شد.

منبع: worldit.ir
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي