هزینه prp مو چقدر است

تاريخ : 1 خرداد

هزینه prp مو چقدر است

prp مو یکی از روش های درمان ریزش مو است. در این بخش در مورد prp مو و هزینه آن صحبت می کنیم.

هزینه prp مو چقدر است, پورتال خبری فرهنگی گهر

prp مو چیست؟

پلاسمای غنی از پلاکت (پی آر پی) یک روش درمانی طبیعی است که از فاکتورهای رشد و سلول‌های بنیادی متعلق به بدن خود شما برای تسریع در رشد موهایتان استفاده می‌کند. ما با بهره‌گیری از تجهیزات پزشکی پیشرفته و تلفیق آن با تجربه و تخصص بالای پزشکانمان، روش پی آر پی را با بالاترین کیفیت برای شما انجام می‌دهیم، این بهترین فرصت برای شماست تا امکان رشد مجدد موهای خود را فراهم کنید. روش پی آر پی (PRP) یک روش بسیار مؤثر در درمان طاسی و نیز کمک به پرپشت شدن موها و حفظ نتایج عمل کاشت مو می‌باشد.

مزایای روش پی آر پی برای درمان ریزش مو

مزایای روش پی آر پی (PRP) برای درمان ریزش مو عبارتند از:

روشی ساده و بدون جراحی

شامل چند تزریق: کل مدت این عمل حدود ۶۰ تا ۹۰ دقیقه طول می‌کشد

نتایج ایمن و مطمئن

دوره بهبودی بسیار سریع

نتایج زیبا و فوق‌العاده طبیعی

کاندیدای مناسب برای عمل پی آر پی (PRP) چه کسی است؟

از روش پی آر پی برای درمان عارضه آلوپسی آندروژنتیک یا همان طاسی ارثی که هم در مردان و هم در زنان با الگوهای مختلفی مشاهده می‌شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد. متخصصین پی آر پی معتقدند که از این روش می‌توان برای درمان کم‌پشتی مو در زنانی که از آلوپسی ترکشن رنج می‌برند، نیز استفاده کرد. آلوپسی ترکشن عارضه‌ای است که در اثر کشیدن شدید موها برای بستن آن به حالت دم اسبی یا بافتن مو و سایر مدل‌های مو که نیاز به کشیده شدن موها دارد، به وجود می‌آید. تحقیقات نشان داده است که بهترین کاندیداها برای عمل پی آر پی افرادی هستند که به تازگی دچار ریزش مو شده‌اند. در واقع این روش برای افرادی که به طور کامل طاس شده‌اند، کارآیی ندارد و باعث رشد مجدد موها در افرادی که تمام موهایشان ریخته است، نمی‌شود.

پی آر پی چگونه عمل می‌کند؟

این روش از طریق تزریقات کوچک و با دقت بسیار زیاد انجام می‌گیرد. محلول دارویی پی آر پی (PRP) به صورت بدون درد در داخل لایه درم (لایه‌ای از پوست سر که منشأ رشد و تقویت فولیکول‌های مو می‌باشد) تزریق می‌شود.

ما از طریق روش پی آر پی می‌توانیم به لایه درم در پوست سر نفوذ کرده و رشد فولیکول‌های مو را به شکل پایدار و باثباتی تحریک نماییم. در ترکیب محلول دارویی پی آر پی عوامل رشد و سلول‌های بنیادی وجود دارند که رشد سلول‌های دیگر را تحریک کرده و باعث جوانسازی فولیکول‌های مو و تقویت رشد آنها می‌شوند. البته در این روش به خود بافت پوست هیچ آسیبی نمی‌رسد، حتی پی آر پی (PRP) باعث تحریک و جوانسازی سلول‌های پوست نیز می‌شود، به طوری که بلافاصله بعد از پایان درمان، پوست شما هم حالت لطیف و زیبایی پیدا می‌کند. همچنین ضخامت و استحکام فولیکول‌های مو با استفاده از روش پی آر پی به طور قابل توجهی بهبود پیدا می‌کند. نهایتاً این روش باعث تقویت چرخه رشد مو و تسریع در رشد فولیکول‌های جدید و بهبود استحکام و لطافت موی سر می‌شود. 

هزینه انجام پی آر پی PRP چقدر است؟

هزینه انجام پی آر پی PRP بسته به محدوده جغرافیایی ، مرکز درمانی ، نوع و تعداد کیت مصرفی متغیر خواهد بود.

دو نکته بسیار مهم در عمل پی آر پی PRP استفاده از کیت های مرغوب و آماده سازی پی آر پی PRP به روش صحیح است تا بالاترین درجه خلوص پلاکت حاصل شده و کمترین آسیب به پلاکت ها وارد شود.

در این مرکز هر جلسه درمان با پی آر پی PRP ششصد هزار تومان به ازای هر کیت مصرفی است. در مورد موی سر ۲-۱ کیت، زیر چشم ۱ کیت، جوان سازی صورت ۳-۱ کیت و هر مفصل زانو ۱ کیت مورد نیاز است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي