هزینه بردن ماشین به کیش “هزینه لندیگراف کیش سال ۱۴۰۲”

افرادی که قصد مسافرت و تفریح در کیش را دارند بعضا علاقمندند که با خودروی شخصی در کیش دور بزنند و جاهای دیدنی کیش را ببینند.

اما هزینه حمل و نقل وسیله نقلیه شان برایشان مهم هست که در ادامه از هزینه حمل ماشین شخصی به کیش مطلع خواهید شد.

هزینه و قیمت های اعلام شده مربوط به بهار 1402می باشند 

هزینه لندیگراف کیش سال ۱۴۰۲

هزینه بردن ماشین به کیش “هزینه لندیگراف کیش سال ۱۴۰۲”

هزینه لندیگراف بردن ماشین به کیش

هزینه سفر به کیش با ماشین شخصی

سفر با ماشین شخصی به کیش علاوه بر خستگی راه، توام با هزینه بالا برای حمل ماشین با کشتی است. برای این کار شما بایستی تا بندر چارک برانید. از آنجا با شناورهای به لندینگ کرافت، ماشین خود را به جزیره کیش برسانید.

در سال جاری هزینه حمل خودرو شخصی  حدود 1 میلیون 400 هزار تومان به همراه سرنشینان است (رفت و برگشت 2 میلیون و 800 هزار تومان). همچنین هزینه ای 300 هزار تومانی نیز بابت عوارض باید بپردازید.

با در نظر گرفتن هزینه بنزین و مدت زمان صرف شده به صرفه نیست. راه منطقی این است که بدون ماشین به کیش سفر کنید و آنجا بهترین خودروها را اجاره کنید.

مدارک لازم برای کاپوتاژ خودرو

 

برای کاپیتاژ خودرو ( سواری ، کامیون ، خاور ، تریلی ) جهت ورود به کیش می بایست کارت و سند ماشین به همراه گواهینامه راننده همراهتان باشد. در نظر داشته باشید که اگر ماشین شما خارجی باشد فقط مالک خودرو باید حضور داشته باشد. کلیه سرنشینان خودرو هم باید کارت ملی همراه داشته باشند.

هزینه سفر به کیش با هواپیما

قیمت بلیط هواپیما کیش (از تهران) حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. از سوی دیگر بالاترین قیمت بلیط هواپیما کیش در نهایت به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد

هزینه سفر به کیش با قطار

موقعیت جزیره کیش به واسطه فاصله از خشکی، دارای مسیر راه آهن نیست. نزدیکترین شهر برای سفر با قطار، بندرعباس است. مدت زمان سفر ریلی شما از تهران تا بندرعباس ۱۹ ساعت است.

هزینه قطارهای تهران به بندرعباس حداقل حدود 360هزار تومان است. سفر به قطار هزینه بسیار کمتری از هواپیما دارد؛ اما مسیر آن طولانی است و حدود 20 ساعت طول می‌کشد. از بندرعباس تا بندر چارک هم با اسنپ بالای 200 هزار تومان است. هزینه لنج بندر چارک تا کیش 285 هزار تومان و قیمت بلیط شناور از کیش تا بندر چارک نیز 190 هزار تومان است.

هزینه سفر به کیش با اتوبوس

سفر مستقیم با اتوبوس به کیش امکان پذیر نیست. شما می توانید با اتوبوس تا بندرعباس یا بندرلنگه  بروید و مابقی راه را به صورت دریایی طی کنید. قیمت بلیط اتوبوس تهران بندرعباس به طور متوسط 350 هزار تومان است.

هزینه سفر به کیش با کشتی

سه مسیر دریایی برای سفر به کیش وجود دارد. ساعت حرکت کشتی ها به سمت کیش و برعکس، از ۷ صبح تا ۵ عصر است.  که به صورت زیر است:

مسیر دریایی بندر لنگه به کیش: فاصله دریایی بندرلنگه تا کیش ۹۰ کیلومتر است. در حال حاضر این مسیر بسته است.

مسیر دریایی بندر چارک به کیش: فاصله دریایی بندر چارک تا جزیره کیش ۳۲ کیلومتر است. مدت زمان سفر با لندینگ کرافت ۲ ساعت است. هزینه لنج بندر چارک تا کیش 285 هزار تومان و قیمت بلیط شناور از کیش تا بندر چارک نیز 190 هزار تومان است.

 

هزینه های اقامت در کیش

کیش به خاطر تردد بالای مسافران و گردشگران دارای انواع اقامتگاه است. شما متناسب با بودجه و علاقه خود می توانید از هتلهای لوکس تا ارزان و سایر اقامتگاههای قیمت مناسب را پیدا کنید.

قیمت هتل در کیش

با توجه به کیفیت و امکانات هتلها در کیش، قیمتها متفاوت است.

در ادامه با انواع قیمت هتل در کیش آشنا شوید:

قیمت هتل ۵ ستاره در کیش: 

در کیش تعداد قابل توجهی هتل ۵ ستاره فعال است که از آنها می توان به هتل مارینا پارک کیش، هتل داریوش کیش و هتل ترنج کیش اشاره کرد.

هزینه یک شب اقامت در هتل‌ های ۵ ستاره کیش برای هر نفر حداقل یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود.

قیمت هتل ۴ ستاره در کیش: 

هتلهای ۴ ستاره کیش نیز با بهترین امکانات قیمت مناسبی دارند. از هتلهای معروف ۴ ستاره کیش می توان به هتل سورینت مریم کیش، هتل پارمیدا کیش و هتل فلامینگو کیش اشاره کرد.

هزینه یک شب اقامت در هتل‌ های 4 ستاره کیش برای هر نفر حداقل یک میلیون و 200 هزار تومان خواهد بود.

قیمت هتل ۳ ستاره در کیش: 

در کیش تعداد زیادی هتل ۳ ستاره فعال هستند. از بهترین هتلهای ۳ ستاره کیش می توان به هتل گامبرون کیش، هتل شایلی کیش و هتل جام جم کیش اشاره کرد.

هزینه یک شب اقامت در هتل‌ های 3 ستاره کیش برای هر نفر از 770 هزار تومان خواهد بود.

هتل ۲ ستاره در کیش:

برای کسانی که دنبال هتل ارزان در کیش هستند، هتلهای دو ستاره بهترین گزینه هستند. از بهترین هتلهای ۲ ستاره کیش می توان به هتل خاتم کیش، هتل ققنوس کیش و هتل ستاره کیش اشاره کرد.

هزینه یک شب اقامت در هتل‌ های 3 ستاره کیش برای هر نفر از 500 تا 700 هزار تومان خواهد بود.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه