هتل های لوکس در جزیره کیش و شرایط اقامتی آنها

معرفی هتل های لوکس در جزیره کیش

هتل های لوکس در جزیره کیش، امروزه مقصد اقامت بسیاری از مسافرین و گردشگران داخلی و خارجی است. اقامت و انتخاب هتل های لوکس، یکی از ساده ترین راه ها برای ثبت خاطراتی خوش در جزیره کیش خواهد بود.

هتل های لوکس در جزیره کیش و شرایط اقامتی آنها

بهترین هتل های پنج ستاره در جزیره کیش

هتل ها گیج کننده اند، در عین حال که می توانند امن باشند، خطرناک نیز هستند؛ جایی دور از خانه که به شدت غریبه و بیگانه به نظر می رسد و تلاش هتل ها نیز از همین جا آغاز می شود. تمام سعی آنها بر این است تا فضایی را برای شما آماده سازند که حس خانه و آرامش آن را داشته باشد. در این راه آنها دست به کارهای متفاوتی می زنند.

اما تمام این فعالیتها را برای شما آشکار نمی کنند. در کنار این نکات، مواردی نیز هستند که به وجهه و برند هتل آسیب می زنند و تبلیغات پرشمار آنها را زیر سوال می برند. عموما نمی توان راهی پیدا کرد تا از آنچه در پشت پرده هتل ها اتفاق می افتد مطلع شد اما ما کنجکاو بودیم که در مورد آنها بدانیم. در میان مطالب و خاطرات مسافران و کارکنان هتل ها تحقیق کردیم و نمونه ای از رازهایی که هتل ها مایل نیستند مردم از آنها اطلاعی داشته باشند را برایتان جمع آوری کردیم.

“البته ذکر این نکته نیز ضروری است که اکثر این موارد در هتل های خارج از ایران دیده شده و تجربه می شوند. به دلیل سیستم بسته هتل های ایرانی امکان جمع آوری چنین اطلاعاتی به سختی امکان پذیر است. بنابراین ممکن است با مواردی در مطلب مواجه شوید که با تجربیاتتان از اقامت در هتل در ایران کمی متفاوت باشد. در برخی موارد نتیجه مورد نظر را به شما ندهد. اما باید توجه داشت که منبع این مطلب سایت های معتبر حوزه گردشگری و خبری بوده و در نتیجه تحقیق خبرگان این امر به دست آمده است.”

کیش جزیره ساحل‌های بی‌پایان و دریایی است که آبی بیکرانش در هرکجای جزیره که باشید جلوی چشم است. بیشتر هتل های ۵ ستاره کیش هم در کنار این قشنگی ها قرار گرفته‌اند، هتل هایی که هرچند گرانند ولی به قول بسیاری آدمی که کیش می‌رود و می‌خواهد خوش بگذراند، سر کیسه را هم باید شل کند.

هتل های پنج ستاره کیش عبارت اند از :

  • هتل شایان
  • هتل پارمیس
  • هتل داریوش
  • هتل مارینا پارک
  • هتل شایگان
  • هتل ترنج
  • هتل سورینت مریم
  • هتل ایران کیش

قیمت اقامت و امکانات تفریحی هتل های پنج ستاره کیش

  • هتل شایان

    یکی از هتل های پنج ستاره کیش، هتل شایان است. هتل شایان از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هتل‌های کیش است. حدود ۵۰ سال پیش در کنار اسکله قدیمی ساخته شد و در سال ۸۸ به جمع هتل‌های پارس پیوست. ساختمان اصلی هتل با معماری منحصر بفرد و مدور در چهار طبقه ساخته شده و ۱۹۵ اتاق با امکانات کامل دارد.

    تعدادی از اتاق‌های هتل رو به دریاست و تعدادی از آنها رو به باغ مصفای هتل. جایی که می‌شود عصرها در آن قدم زد و قدری فکر و خیال‌ها را از خود دور کرد. جدا از این اتاق‌های هتل تراس بزرگی هم دارد که نشستن و چای خوردن و تماشای آنهمه زیبایی از آنها آدم را غرق لذت می‌کند. هتل جز اتاق‌های تراس‌دارش، سوئیت‌هایی در ساحل با چشم انداز دریا هم دارد.

    فاصله هتل تا مراکز تجاری مهم مثل مروارید و مریم چندان نیست و بزرگترین اسکله تفریحی جزیره روبه روی هتل واقع شده و پیاده با هتل یک دقیقه بیشتر فاصله ندارد. بولینگ مریم دقیقا کنار هتل است و نزدیک ایستگاه دوچرخه سواری و کلوپ ورزش‌های آبی واقع شده. خود هتل هم سالن بیلیارد بزرگی دارد که درآن دارت و فوتبال دستی نیز بازی می‌شود. به خصوص می‌گویند اگر شب‌ها به آن بروی حسابی بهت خوش می‌گذرد.

    رستوران هتل، صبح‌ها صبحانه کامل و مفصلی دارد به طوری که می‌گویند تا ظهر آدم را سرپا نگه می‌دارد و ظهرها انواع و اقسام غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی در آن سرو می‌شود و تعریف غذاهای دریایی‌اش را زیاد می‌کنند. از رستوران و چایخانه سنتی هتل نیز نباید غافل شد. استخر روباز و فروشگاه‌های مختلف، هتل شایان را به هتل کاملی تبدیل کرده است. هتلی که اقامت در هتل دوتخته رو به دریای آن برای یک شب ۵۳۰ تومان درمی‌آید.

  • هتل پارمیس

    هتل پارمیس مثل هر هتل پنج ستاره‌ دیگری هتلی بزرگ و مجهز است. اتاق‌های دو و سه تخته، سوئیت، اتاق عروس و داماد و پنت هاوس که دید خوبی به جزیره و دریا دارد، دایره انتخاب را حسابی گسترده کرده است. به غیر رستوران خود هتل، پارمیس یک خانه اسپاگتی، سفره خانه سنتی و رستوران سنتی هم دارد که به سبک معماری صفوی ساخته شده. داشتن امکاناتی مثل استخر، سالن بیلیارد، آرایشگاه زنانه و مردانه، کافی‌شاپ و فروشگاه مهمانان پارمیس را از بیرون رفتن بی‌نیاز می‌کند. هتل، سالن بازی‌های کامپیوتری هم دارد که می‌تواند بچه ها و گیمرها را سرگرم کند. پارمیس به پاساژ پردیس دو و بازار پانیذ نزدیک است و خیلی هم از دریا فاصله ندارد. هتلی که یک شب اقامت در اتاق دو تخته آن ۴۸۰ هزار تومان آب می‌خورد.

  • هتل داریوش
    یکی از اولین هتل های باشکوه و مجهز کیش که نامش با جزیره گره خورده، هتل داریوش است. هتلی که خودش یکی از جاذبه‌های توریستی جزیره است و هرکس که به کیش سفر می‌کند بازدید از آن را در برنامه‌هایش می‌گنجاند. این هتل، با الهام از تخت جمشید ساخته شده و در آن همه‌ وسایل خوش‌گذرانی مهیاست. هم دریاچه‌ اختصاصی دارد و هم چندین زمین ورزش، هم دارای باغ پرندگان است و هم دارای کشتی تفریحی و فضایی برای ورزش‌های آبی.

    اولین آکواریوم آب شور خاورمیانه هم در هتل داریوش واقع شده. زمین اختصاصی برای پینتبال و تنیس، سالن بدنسازی، غواصی اختصاصی و قایق‌سواری در دریاچه از جذابیت‌های دیگر هتل داریوش است.  هتل، علاوه بر اتاق، ویلاهای ساحلی هم دارد که صبح‌ها از پنجره‌هایش طلوع آفتاب دیدن دارد. می‌توان در رستوران هتل داریوش از بین ۱۲ نوع غذا به صورت سلف سرویس یکی را انتخاب کرد و لذت یک زندگی اعیانی را چشید. هتل داریوش به جاهای دیدنی کیش از جمله شهر زیرزمینی کاریز، پارک دلفین‌ها، بازار پردیس و پارک هنگام هم نزدیک است. قیمت یک شب اقامت در اتاق دوتخته رو به دریای هتل ۵۸۰ هزار تومان است.

  • هتل مارینا پارک
    مارینا زیباترین هتل کیش است. هم از حیث معماری خود هتل و هم از حیث موقعیتش در جزیره. مارینا که درست کنار ساحل مرجانی کیش است، محوطه باصفایی دارد. درختان باغ تا بالکن‌های اتاق پیشروی کرده‌اند و در بالکنش که بایستی منظره پر دارو درخت و پرگلی پیش رویت است. بخش دیگری از اتاق‌های هتل هم رو به دریاست و تا آبی بیکرانش فاصله چندانی نداری. نزدیکی به مسیر دوچرخه‌سواری که دورتا دور جزیره را هم طی می‌کند و وجود چند استخر در هتل از جذابیت‌های هتل مارینا پارک است. از جمله نکات مثبت هتل مارینا که مسافران زیادی به آن اشاره کرده‌اند، ترانسفر به موقع فرودگاهی و برخورد خوب کارکنان هتل است.

    منوی رستوران هتل غذاهای متنوعی دارد و به غیر از غذاهای ثابت، دو سه نوع غذا نیز به صورت روزانه پخته می‌شود و خورشت مرغ و کباب‌هایش طرفدار زیاد دارد. صبحانه در هتل مارینا از ناهارش دلچسبتر است، تنوع خوراکی‌های میز صبحانه بالاست و حضور آشپز مخصوصی برای پخت نیمرو و املت بی‌تاثیر نیست. تنها مشکل هتل مارینا دوری از مراکز خرید جزیره است که آن هم چندان به چشم نمی‌آید چون چیزی که در کیش زیاد است، تاکسی است. یک شب اقامت در اتاق دو تخته رو به پارک هتل مارینا پارک که شامل صبحانه است، ۷۲۹ هزار تومان می‌شود.

نکته آخر درباره هتل های پنج ستاره در جزیره کیش

هتل های گران قیمت و کلاس بالای دنیا، به ویژه آنها که فناوری را به خدمت گرفته اند و خدمات تکنولوژیکی برتری را ارائه می دهند، تلاش می کنند مشتریانشان تجربه فوق العاده ای داشته باشند اما در این راه از روشهای خاصی استفاده می کنند که ممکن است برای شما چندان خوشایند نباشد. آنها برای این کار سری به صفحات مجازی شما می زنند و با سبک زندگی شما آشنا می شوند. آنها تا جای ممکن اطلاعات زندگی شما را جمع آوری کرده و قبل از حضور شما در هتل با استفاده از این اطلاعات که عمدتا از شبکه های اجتماعی شما به دست می آید، برای حضور شما در هتل آماده می شوند.

اگر می خواهید سفر کیش را کامل و دلچسب تجربه کنید ، پیشنهاد میکنیم یکی از هتل های ۵ ستاره در این جزیره  را برای اقامت انتخاب کنید.امکانات عالی هتل های ۵ ستاره کیش، می تواند شما را از بعضی تفریحات این جزیره بی نیاز می کند، زیرا بهترین تفریحات کیش که از جاذبه های گردشگری شهر نیز بشمار می آیند در این هتل ها قرار داشته و استفاده از آنها براحتی برای میهمانان هتل امکان پذیر است.

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه