نرخ مکالمه مشترکین همراه اول یکسان شد

تاريخ : 4 اردیبهشت

نرخ مکالمه مشترکین همراه اول یکسان شد

از ساعت ۲۴ شب گذشته تعرفه مکالمه ۶۴ میلیون سیمکارت مشترکان دائم و اعتباری همراه اول تغییر کرد و یکسان‌سازی شد، یکسان‌سازی‌ای که در برخی موارد باعث کاهش قیمت مکالمه خواهد شد. با این حال نرخ مکالمه با سیمکارت‌های دائم و اعتباری ایرانسل و رایتل تغییری نکرده است.

 نرخ مکالمه مشترکین همراه اول یکسان شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

به گزارش جام جم، مدیرعامل همراه اول روز گذشته در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت ارتباطات سیار ایران از یکسان سازی نرخ مکالمه برای مشترکان دائم و اعتباری همراه اول خبر داد و گفت: از ساعت ۲۴ روز شنبه سی ام فروردین هزینه جابه جایی بین استانی برای تمام مشترکان همراه اول حذف شده است.

وحید صدوقی افزود: در جلسه کمیسیون تنظیم مقررات که ریاست آن بر عهده وزیر ارتباطات است، پیش از سال جدید مصوبه ای برای هم کدسازی و یکسان سازی همه مشترکان تلفن همراه اول به تصویب رسید که نرخ مکالمات سیمکارت های دائم همراه اول برای همه اپراتورها ۵۹۹ ریال و نرخ مکالمه سیمکارت اعتباری ۵۰ درصد بیشتر، معادل ۸۹۹ ریال تعیین شود که با اجرای یکسان سازی در این بخش افزایش قیمت نخواهیم داشت.

کاهش ۴۱ تومانی هزینه مکالمه برای اعتباری ها

مدیرعامل همراه اول در پاسخ به این که تغییر نظام تعرفه ها و یکسان سازی آن برای مشترکان اعتباری چه سودی دارد، گفت: پیش از این برای سیمکارت های اعتباری تعرفه هر دقیقه مکالمه شهری ۶۷۰ ریال، تعرفه هر دقیقه مکالمه بین شهری ۱۱۳۰ ریال و دو پالس جابه جایی معادل ۱۴۴ ریال بود که اکنون دو پالس جابه جایی و صددرصد هزینه جابه جایی مشترکان حذف می شود.

وی تصریح کرد: هزینه مکالمه بین شهری برای مشترکان اعتباری همراه اول از ۱۱۳۰ ریال به ۶۷۰ ریال کاهش پیدا می کند که به این ترتیب قیمت مکالمه بین شهری سیمکارت اعتباری ۴۱ تومان کاهش می یابد.

صدوقی خاطرنشان کرد: در گذشته نرخ مؤثر مکالمه سیمکارت اعتباری در شبکه ۷۳۱ ریال بود که اکنون به طور میانگین ۹ درصد کاهش یافته است.

افزایش ۶ درصدی برای سیمکارت های دائم

صدوقی با اعلام جزئیات تغییر تعرفه سیمکارت های دائم همراه اول گفت: در گذشته تعرفه یک دقیقه مکالمه شهری سیمکارت دائم ۴۴۷ ریال، تعرفه یک دقیقه مکالمه بین شهری سیمکارت دائم ۷۶۰ ریال و دو پالس هزینه جابه جایی معادل ۹۰ ریال بود. در مجموع نرخ موثر برای مکالمه سیمکارت دائم ۵۳۷ ریال بود که با ۶ درصد رشد به ۵۷۰ ریال می رسد.

نرخ مکالمه مشترکین همراه اول یکسان شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

منبع:jamejamonline.ir

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي