نجات دختر 3 ساله توسط نماینده مجلس

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 21 اسفند

صبح روز یکشنبه ۱۸ اسفند ماه علیرضا زاکانی نماینده مجلس شورای اسلامی با فداکاری و شجاعت کودک سه ساله‌ای را از مرگ حتمی نجات داد.

نجات دختر 3 ساله توسط نماینده مجلس, پورتال خبری فرهنگی گهر
پایگاه اطلاع رسانی ستاد مرکزی راهیان نور کشور نوشت: یکی از راویان راهیان نور که خود شاهد این ماجرا بود، این گونه روایت می‌کند؛ بعد از روایتگری در جمع خواهران دانشجوی خراسان رضوی در یادمان شهدای والفجر ۸ به سمت آبادان راه افتادیم؛ در بین مسیر جمعیتی را کنار جاده دیدیم که شاهد صحنه‌ای بودند. خودروی پراید سفید رنگی در یک گودال خیلی بزرگ آب سقوط کرده بود. چند نفر با تلاش و در حالی که ذکر می‌گفتند، سعی می‌کردند که خودرو را که با سقف درون گودال افتاده بود، برگردانند.

این نماینده مجلس که پزشک و از رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز هست، پس از ملاحظه این صحنه اقدام کرده و بدون معطلی، خود را درون گودال آب انداخته و به کمک چند نفر دیگر رفت. سرنشینان خودرو از اهالی بومی اروندکنار آبادان بوده که بعد از سقوط، ازخودرو به بیرون پرتاب شده بودند.

در حالی که درب خودرو بر اثرسقوط جدا شده بود، همه متوجه دختر سه ساله‌ای شدند که درون خودرو و زیر آب گرفتار شده بود.

این نماینده مجلس که از ناحیه دست راست، جانباز جنگ تحمیلی است، با شجاعتی مثال زدنی و در یک اقدام مؤثر، کودک سه ساله را از خودرو بیرون و به خارج از گودال منتقل کرد. در حالی که افراد حاضر در محل، از زنده بودن کودک قطع امید کرده بودند، این جانباز دفاع مقدس با تلاش و انگیزه بالا، اقدامات لازم را برای احیا و تنفس مصنوعی انجام و مانع از مرگ این کودک شد.

یکی دو روز است که فداکاری این جانباز انقلاب، نقل مجالس مردم بومی حاشیه آبادان است و همه از نماینده مجلسی که دختر بچه سه ساله را نجات داده می‌گویند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي