X بستن تبليغات
مطالب پيشنهادي

مواد غذایی را اینطور سرخ کنید تا چاق نشوید

دسته بندي : آشپزی,سبک زندگی
تاريخ : ۱ مرداد
بازديد : 360

مواد غذایی را اینطور سرخ کنید تا چاق نشوید

چاق هستین ، کلافه شدین که نمیتونین غذاهای سرخ کردنی بخورید؟ کلافه شدین وقتی دست به سرخ کردنی میزنین یاد چاقی می افتید و ناامید می شوید؟

ما در اینجا روشهایی برای سرخ کردن مواد غذایی به شما نشان می دهیم که خندان به سر ظرف غذاهای سرخ کرده بروید 🙂

hou7712 مواد غذایی را اینطور سرخ کنید تا چاق نشوید

مواد غذایی را اینطور سرخ کنید تا چاق نشوید


_ در صورتی که نیاز به سرخ کردن غذا است توصیه می کنیم از روغن کلزا و کانولا که حاوی امگا ۳هستند و چربی‌های مفید را به ما می‌رسانند، استفاده شود. 

_ استفاده از روغن‌های جامد بخاطر فرآیندهای هیدروژن اسید چربی ترانس بالایی دارند که دشمن قلب محسوب می‌شود.

_ کره به دلیل داشتن چربی‌های اشباع گزینه‌ مناسبی برای سرخ کردن محسوب نمی‌شود.

_ بهتر است، برای سرخ کردن از تابه های دوطرفه که حداقل روغن را جذب می کند استفاده شود یا این که ته سینی فر را چرب کنیم و از آن برای سرخ کردن استفاده کنیم.

_ برای غذاهایی که روغن زیادی به خود می گیرد مثل بادمجان بهتر است آن را سرخ نکنیم و به صورت آبپز مصرف کنیم و همچنین سبزی را یا سرخ نکنیم یا اگر مجبور به سرخ کردن هستیم آن را یک تفت مختصر بدهیم.

منبع : yjc.ir

(V 263 , 1 today)
مطلب پیشنهادی :   تنبلی جنسی چیست ؟ + علل و راه های درمان
یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (این مطلب مفید بود؟)
Loading...

عکس شوهر واقعی ترانه علیدوستی بازیگر نقش شهرزاد


آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي