مهمترین علائم ابراز علاقه آقایان

تاريخ : 16 آبان

مهمترین علائم ابراز علاقه آقایان

مهمترین علائم ابراز علاقه آقایان, پورتال خبری فرهنگی گهر

آیا تا بحال از صمیم قلب آرزو کرده اید که کاش می توانستید ذهن دیگران مخصوصا آقایان را بخوانید؟ در اینجا به معرفی برخی نشانه هایی که می تواند به شما کمک کند تا متوجه شوید که آیا پسری به شما علاقه دارد یا خیر، می پردازیم:

میزان صمیمیت از نوع غیر عادی

نکته ای که بیشتر از همه باید به آن توجه کنید این است که آقایانی که بیشتر در اطراف شما می پلکند دلیل دیگری جز علاقه به شما نمی توانند داشته باشند وگرنه چرا باید یک شخص غریبه ای که شما را نمی شناسد برای دیدن شما اینقدر وقت صرف کند.

تماس چشمی

تماس چشمی از دیگر مواردی است که می توانید از طریق آن پی به بعضی چیزها ببرید. معمولا بیشتر افراد هنگام صحبت با یکدیگر تماس چشمی دارند و برای انکه به طرف مقابل خود بگویند که به حرف هایش گوش می دهند به او خیره می شوند اما اگر شما متوجه موردی شدید که تماس چشمی آن شخص بیشتر طول می کشد می توانید این احتمال را بدهید که شخص مورد نظر به شما علاقه مند شده است.

نحوه طرز ایستادن و ژست شخص

حرکات بدن و طرز ایستادن شخص را فراموش نکنید. اگر انگشتان بر روی کمربند خود قرار داده بود و در حالتی راحت ایستاده بود می توانید به این نتیجه برسید که شخص به شما علاقه دارد.

بالا نگه داشتن ابروها

معمولا کمتر پسرانی پیدا می شوند که بتوانند حرکت ابرو و چشم های خود را هنگامی که در اطراف دختر مورد علاقه خود هستند پنهان کنند. این امر کاملا طبیعی است. اما اگر با چشمانی کاملا باز و ابروهای بالا نگه داشته شده به شما نگاه می کند می تواند یکی دیگر از نشانه های علاقه مندی به شما باشد. سعی کنید از این به بعد این موارد را در هنگام گفتگوهای خود در نظر بگیرید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي