معرفی جدیدترین گوشی سونی

تاريخ : 15 مهر

معرفی جدیدترین گوشی سونی

معرفی جدیدترین گوشی سونی, پورتال خبری فرهنگی گهر

تصاویری از محصول جدید سونی با نام Sony Xperia Z3X منتشر شده که قابلیت های شگفت انگیزی را برای این تلفن همراه جدید بازگو می کند. این اسمارت فون متفاوت می تواند مخاطبان بیشتری را به سوی خود جلب کند.
سونی محصول جدید خود را همچنان در خانواده سری Z نام گذاری کرده اما از این محصول جدید به عنوان برترین گوشی این سری یاد می کند. تلفن همراه جدید با صفحه نمایش  ۶.۲ اینچی از نوع QHD، رزولوشن ۲۵۶۰*۱۴۴۰ پیکسل است که این تلفن همراه را به یک اسمارت فون متفاوت تبدیل کرده است. اسنپدراگون ۸۱۰ از دیگر قابلیت های این تلفن همراه است.
این گوشی جدید دارای قابلیت هایی متفاوتی است که تاکنون در سری گوشی های سونی دیده نشده بود و از آن میان می توان به مواردی مانند اولین سنسور منحنی Curved اشاره کرد. از دوربین این دستگاه اطلاعات دقیقی منتشر نشده اما به دلیل سنسور ۲.۳ اینچی این گوشی باید گفت به دیافراگم F.1.2 مجهز است که تکنولوژی جدیدی بوده و می تواند تصاویر واقعی و باور نکردنی را به ثبت برساند.
کمپانی سونی هنوز خبر دقیقی مبنی بر زمان انتشار این تلفن همراه را اعلام نکرده است اما می توان پیش بینی کرد که Sony Xperia Z3X در نمایشگاه بین المللی موبایل در سال ۲۰۱۵ میلادی رونمایی خواهد شد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي