معرفی انواع مدل جای دستمال کاغذی

تاريخ : 14 اسفند

در این مطلب از سایت گهر انواع مدل جای دستمال کاغذی را برای شما عزیزان منتشر می کنیم

معرفی انواع مدل جای دستمال کاغذی, پورتال خبری فرهنگی گهر

یکی از مواردی که همواره تاثیر بسیار زیادی بر ظاهر دکوراسیون داخلی ما دارد، جزییات ساده و پر کاربردی است که می تواند چهره ی دکوراسیون شما دگرگون کند. برای اینکه بتوانید به خوبی از این جزییات ساده در راستای سبک دکوراسیونی خود استفاده نمایید کافی است کمی ریزبین باشید و جزییات و لوازم کوچک منزلتان را مطابق با سبک دکوراسیون خود هماهنگ کنید. یکی از لوازمی که به سادگی می توانید، با کمک آن چهره دکوراسیون خود را تغییر دهید جای دستمال کاغذی می باشد. به همین منظور امروز ما می خواهیم شما را با مدل های متنوع جای دستمال کاغذی در دکوراسیون منزل با سبک های مختلف آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

 

جای دستمال کاغذی چوبی

جای دستمال کاغذی چوبی را می توانید به سادگی با انواع دکوراسیون منزل و دکوراسیون های چوبی هماهنگ کنید. حتی می توانید به سادگی با کمک ایده های ساده طرح های ساده و متنوع را روی جعبه های چوبی دستمال کاغذی ایجاد کنید و ظاهر منحصر به فردی با هنر خود به دکوراسیون منزل تان ببخشید.

 

جای دستمال کاغذی پارچه ای

این نوع از جای دستمال کاغذی به لحاظ سبکی و قابلیت شست و شو بسیار در دکوراسیون خانه های ایرانی بسیار محبوب می باشد، شما می توانید با توجه به سبک و سیاق دکوراسیون منزل خود از پارچه های ساده و یا طرحدار استفاده کنید. حتی می توانید طرح و رنگ آن را با توجه به رانر، رومیزی و یا طرح کوسن های خود انتخاب نمایید.

 

جای دستمال کاغذی فانتزی

جای دستمال کاغذی فانتزی را می توانید با دکوراسیون مدرن خود به راحتی هماهنگ نمایید، جنس جای دستمال کاغذی شما می تواند چوبی، فلزی و یا…. باشد، با انتخاب قاب دستمال های خلالقانه و هماهنگ با تم دکوراسیونتان می توانید به سادگی هماهنگی و جلوه ی خاصی در میان اجزای دکوراسیون منزل خود ایجاد نمایید.

 

جای دستمال کاغذی مدرن 

این نوع از قاب دستمال ها معمولا در رنگ های روشن با تم های ساده و گل دار در جنس های متنوع اعم از چوبی، فلزی و … ارائه می شوند که با توجه به سبک و سیاق دکوراسیون داخلی خود به سادگی می توانید برای بخش های مختلف منزلتان از آن ها استفاده کنید.

 

جای دستمال کاغذی ترکیبی

با انتخاب قاب دستمال کاغذی های ترکیبی با جزییات دیگری مانند جا قلمی، جای کنترل تلویزیون و… می توانید تمام لوازم ضروری خود را یک جا در فضای نشیمن و یا سایر فضاهای دکوراسیون منزل خود داشته باشید.

 

جای دستمال کاغذی چرمی

این نوع از قاب دستمال کاغذی ها مناسب برای دکوراسیون های رسمی تر و حتی فضاهای اداری مانند اتاق جلسات می باشد. ظاهر ساده و چرمی این نوع از قاب دستمال ها به سادگی می تواند جلوه ی لوکس و پر طرفداری به فضای دکور شده ی شما بدهد.

 

جای دستمال کاغذی شفاف

این نوع از جای دستمال کاغذی ها که معمولا از جنس پلاستیک فشرده و یا پلکسی گلاس ها می باشد که با ظاهر مینیمال و ساده ی خود برای فضاهای پر کاربردتر مانند آشپزخانه، کارگاه و اتاق کار بسیار مناسب می باشد.

 

جای دستمال کاغذی بافتنی

جای دستمال کاغذی بافتنی را می توانید برای اتاق خواب و یا اتاق کودک در نظر بگیرید، این قاب دستمال ها ظاهر ساده و بامزه ای داشته باشد که بسته به هنر دست شما و سبک دکوراسیون داخلی شما می تواند متفاوت و در طرح ها و رنگ های مختلف اجرا شود

 

جای دستمال کاغذی لوکس

اگر سبک دکوراسیون داخلی شما کلاسیک و لوکس است با انتخاب قاب دستمال های فلزی خاتم کاری شده و یا طلایی به سادگی می توانید جلوه ی منحصر به فردی به فضای دکوراسیون داخلی خود ببخشید و هماهنگی خوبی در سایر جزییات دکوراسیون خود ایجاد نمایید.

 

جای دستمال کاغذی دست ساز

اگر هیچ کدام از مدل های موجود در بازار را برای قاب دستمال کاغذی خود نپسندیدید کافی است خودتان دست به کار شوید از الگوی بالا یک قاب دستمال کاغذی منحصر به فرد برای خودتان بسیازید و علاوه بر کارایی از جلوه ی آن در فضای داخلی تان هم لذت ببرید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي