مشکل ورود به اینستاگرام رفع شد

چند روز پیش کاربران مشکلی داشتند که با ورود نام کاربری و رمز عبور صحیح نمی توانستند وارد اینستاگرام خود شوند و فکر کردند که مورد حمله هکرها قرار گرفته اند ولی این مشکل باگی بود در نسخه جدید اینستاگرام

باشگاه خبرنگران جوان: آیا شما هم جزء کسانی بودید که روز چهارشنبه بدون خروج از حساب، از اینستاگرام‌شان بیرون انداخته شدند؟! اگر جواب شما مثبت است، باید بگوییم ما به‌لطف توییتی ازسوی شرکت، مطلع شدیم که دلیل این اتفاق، باگی بود که ناراحتی تعداد نامعلومی از کاربران را درپی داشت!

برخی کاربران اینستاگرام نگران بودند که هکرها کنترل حساب‌شان را به‌دست گرفته‌اند، به‌خصوص وقتی که با داشتن رمزشان نمی‌توانستند دوباره وارد حساب‌شان شوند. اینستاگرام طی توییتی عنوان کرد که “شما طبق معمول قادر به ورود به حساب‌تان خواهید بود، اگرچه ممکن است بیشتر از حد معمول طول بکشد.” اینستاگرام افزود از آنجا که دلیل این اتفاق یک باگ بود، نیازی به تغییر رمزها توسط این شرکت نیست؛ کاری که آمازون اخیرا وقتی در حراج Black Friday مورد حمله قرار گرفته‌بود، انجام داد.

مشکل ورود به اینستاگرام رفع شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

اگر شما جزو افرادی هستید که نمی‌توانند بدون انتشار عکس وعده‌های غذایی‌تان در اینستاگرام سر کنند، خدا را شکر کنید که با بک‌آپ وبسایت، حالا می‌توانید با خیال راحت شام‌تان را میل کنید!

لینک منبع

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

  1. حجت

    درود ✋وقت بخیر،خسته نباشید
    هفته پیش وقتی اینستاگرام باز کردم دیدم از اکانت خودم بیرون انداخته شدم و الان با رمز و ایمیل صحیح هرکاری میکنم نمیتونم وارد بشم و مدام با این اخطار مواجه میشم
    Sorry, there was a problem with your request.
    لطفا راهنماییم کنید

    1. farnaz

      سلام منم الان این مشکلو دارم..چیکار کنم؟یکی ب منم بگه

      1. پارس وب سرور

        امنیت اینستاگرام پایین هست باید متصل کنید به ایمیل تا این موارد پیش نیاد
        باید ایمیل بدهید به اینستاگرام و درخواست برگرداندن اکانت خود کنید

      2. مهاسا

        سلام.من خیلی نرم افزار اینستانصب میکنم توسیستم نمیگیره لطفا شمابگین توچی سایتی برم ممنونم

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي