مشکل اچ تی سی با نوکیا به نهایت خودش رسیده است

نوکیا هر لحظه به متوقف کردن فروش گوشی‌های اچ تی سی و به خصوص HTC One در انگلستان نزدیک تر می‌شود.

به گزارش جی اس ام یک دادگاه در انگلیس حکمی بر علیه اچ تی سی در زمینه دعوای دو شرکت نوکیا و اچ تی سی بر سر پتنت‌ها را اعلام کرده اما این دادگاه به اچ تی سی یک فرصت کوچک داده است. این حکم تا روز جمعه به تاخیر افتاده است و به اچ تی سی مهلت داده شده تا روز جمعه درخواست تجدیدنظر کند.

نوکیا اولین راند از این مبارزه را در ماه اوت برنده شده بود در آن زمان نوکیا در ۶ کشور توانست که اچ تی سی را متهم کند. نوکیا می‌خواهد که فروش محصولات اچ تی سی را متوقف کرده و به علاوه از هر فروش گوشی توسط این شرکت مبلغی را دریافت کند.

اچ تی سی اعلام گفته که: “اچ تی سی به رای دادگاه در مورد چیپ ست‌های گوشی‌های ما و HTC Oneاحترام می‌گذارد و منتظر نتیجه دادگاه تجدید نظر خواهد ماند. ما در حال حاضر مشغول بحث با تامین کنندگان قطعات خود هستیم تا یک راه حل جایگزین را برای اینکار پیدا کنیم. طبق معمول اچ تی سی فقط به فکر پشتیبانی از مشتریان خودش است و قول می دهد که هیجچ خدشه‌ای به پشتیبانی این شرکت وارد نشود.”

مشکل اچ تی سی با نوکیا به نهایت خودش رسیده است, پورتال خبری فرهنگی گهر

این پتنت مربوط به تکنولوژی است که گوشی توسط آن دیتاها را منتقل می‌کند.کیتی که توسط اچ تی سی بر روی گوشی‌هایش استفاده شده متعلق به کوآلکام است و این موضوع مربوط به توافقی است که کوآلکام با نوکیا داشته است.

اچ تی سی گفته که اپل، بلک بری، گوگل، ال جی، سامسونگ و سونی(برای سونی تبلت‌ها هم همینطور) از این چیپ ست‌هایی که پتنت مورد نظر در مورد آن‌ها است نیز استفاده می‌کنند.

به نظر شما اچ تی سی با مشکل مواجه خواهد شد، نظر خودتان را در این مورد در کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

 

منبع: جی اس ام

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي