مشهورترین مدل زن از همسرش جدا شد / عکس

تاريخ : 5 آبان

میراندا کر” مشهورترین مدل زن دنیا که عضو کمپانی “ویکتوریا سکرت ” نیز میباشد تایید کرد که از همسرش ” اورلاندو بلوم” بازیگر هالیوودی فیلمهای دزدان دریایی کارائیب و افسانه تروی جدا شده است.

این هنرپیشه بریتانیایی اعلام کرد بعد از سه سال زندگی مشترک از همسرش جدا شده است. او افزود آنها ماه هاست که از هم جدا هستند اما این جدایی را رسما اعلام نکردند.
آنها ۶ سال کنار هم زندگی کردند که حاصل آن یک فرزند پسر دو ساله است . آنها میگویند اگرچه جدا از هم هستند اما عشق، حمایت و احترام آنها به یکدیگر و پسرشان همچنان ادامه خواهد داشت.
این مدل زن استرالیایی و همسرش در سال ۲۰۰۷ با هم آشنا شدند و بعد از سه سال رابطه رومانتیک نامزد شده و یک ماه بعد از نامزدی رسمی طی یک مراسم کاملا مخفیانه ازدواج کردند.
تصویر بالا آخرین تصویر منتشر شده از این زوج در کنار هم مربوط به مراسم پیش نمایش فیلم “رومئو و ژولیت” با بازی “اورلاندو بلوم” در اوایل ماه جاری میلادی است که علیرغم جدایی شان در کنار هم و با خوشحالی ظاهر شدند.
“میراندا کر” ۳۰ ساله در این رابطه گفته است ما به عدم تفاهم رسیده ایم و این جدایی به نفع هر دوی ماه خواهد بود.
چندی پیش نیز شایعه رابطه عاشقانه این مدل زن معروف و ” لئوناردو دی کاپریو” به گوش میرسید که او سریعا این رابطه را تکذیب کرد.

مشهورترین مدل زن از همسرش جدا شد / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر
مشهورترین مدل زن از همسرش جدا شد / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر
منبع: پرداد

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي