مشخصات زیباترین هتل در جزیره کیش

زیباترین هتل در جزیره کیش

عنوان زیباترین هتل در جزیره کیش، بر اساس سلیقه و نظر مسافران دستخوش دگرگونی و تغییرات خواهد شد. اما به جرأت می توان هتل ترنج را یکی از زیباترین و دنج ترین هتل ها در جزیره کیش برای گردشگران معرفی کرد.

مشخصات زیباترین هتل در جزیره کیش

هتل دریایی ترنج اولین هتل دریایی در مدیترانه واقع در شمال غربی جزیره کیش است و در میان هتلهای ۵ ستاره کیش جایگاه خاصی دارد.

هتل دریایی ترنج که در نوع خود منحصر به فرد است دارای دو بخش زمینی و دریایی است که به هم متصل شده اند.

کف اتاق ها با شیشه پوشیده شده است تا یک محیط مناسب تر برای مسافران هتل های کیش را فراهم کند.

مشخصات زیباترین هتل در جزیره

مدت زمان زیادی صرف یافتن مکان مناسب برای ساخت این هتل ۵ ستاره شده است. منطقه شمال غربی ساحل با سطحی صاف از ساحل تا حدود ۱۰۰۰ متر مکان مناسبی برای این کار است.تحقیقات زیادی در مورد جزیره زیبای کیش انجام شده است تا منطقه مناسب برای ساخت این هتل انتخاب شود و در نهایت منطقه شمال غربی این جزیره به دلیل دارا بودن ساحلی صاف انتخاب شده است.

در ساخت هتل دریایی ترنج ، بسیاری از مهندسان سعی کردند که یک مکان دوستانه و محیطی دلنشین را ایجاد کنند. بسیاری از گروه های مهندسی برای دستیابی به این منظور بهترین عملکرد خود را انجام داده اند.

هتل دریایی ترنج یکی از هتل های کیش است که دارای ۱۰۰ سوئیت و اتاق های مختلف است. این سوئیتها با یک اسکله چوبی (حدود ۱ کیلومتر) با یکدیگر ارتباط دارند. واحدها در متراژهای ۴۰ متر، ۶۰ متر و ۱۲۰ متر موجود می باشند.

رستوران های هتل ترنج

رستوران خورشید (Sunshine)

رستوران خورشید (Sunshine) هتل که در طبقه شیشه ای واقع شده است، ارائه دهنده سلف سرویس صبحانه، بوفه بعد از ظهر، کافی شاپ (کافه و اسنک، چشم انداز ساحلی، کافی شاپ ساحلی، چای خانه) می باشد. با صرف صبحانه در این رستوران می توانید از تماشای ماهی ها لذت ببرید.

رستوران تاج

از رستوران های دیگر هتل ترنج میتوان به رستوران تاج اشاره کرد. صرف غذاهای خوش طعم بر روی آبهای خلیج فارس در این رستوران میتواند خاطره به یاد ماندنی از اقامت در هتل ترنج برای شما به ارمغان می آورد.

رستوران ساحلی

هتل ترنج همچنین دارای رستوران دیگری در فاز ساحلی می باشد که ناهار و شام را به صورت بوفه ارایه میدهد.
همچنین میتوانید در کافی شاپ ساحلی انواع نوشیدنی و آبمیوه های طبیعی و دمنوش را امتحان کنید.
کافی شاپ سنتی در فاز ساحلی هتل ترنج با تخت های زیبای چوبی بسیار زیبا ودیدنی می باشد.

از جمله ویژگی های این هتل می توان به استودیو عکاسی ، اتاق بازی ، سالن بیلیارد ، اتاق بخار، آبگرم ، اتاق شستشو، یک میز کمک به گردشگران ، آژانس اجاره ماشین ، اورژانس ، والیبال ساحلی ، یک سالن ورزشی و یک خانه کودک اشاره کرد.

برای راحتی مهمانان ، هتل دریایی ترنج سرویس هایی را به طور روزانه به مراکز خرید کیش ارائه می دهد.
اتومبیل های گلف برای حمل و نقل و رفع نیازهای روزانه اتاق ها استفاده می شوند. دو جزیره مصنوعی در ساحل هتل ترنج، پرندگان مهاجر را جذب کرده و همچنین به حفظ اکوسیستم این منطقه کمک می کند.

گردشگرانی که با تور کیش به این جزیره سفر می کنند ، میتوانند برای اقامت خود در این هتل به صورت آنلاین اقدام کنند.
هتل دریایی ترنج یکی از زیباترین هتلهای کیش است.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه