مسي: نمي‌توانستم اعلام کناره گيري گوارديولا را تحمل کنم

تاريخ : 8 اردیبهشت

لیونل مسی روز جمعه گفت: از آنجا که نمی‌توانسته احساسات خود را کنترل کند، در کنفرانس خبری برای اعلام کناره گیری گواردیولا از سرمربیگری بارسلونا حاضر نشده است.
ستاره ۲۴ ساله تیم فوتبال بارسلونا گفت: می‌خواهم با تمام وجود از پپ به خاطر تمام چیزهایی که در مسیر حرفه‌ای و زندگی شخصی‌ام به من داده، تشکر کنم.
وی افزود: ترجیح دادم احساسات خود را در کنفرانس خبری پپ بروز ندهم و از مطبوعات دور باشم زیرا می‌دانم که آنها به دنبال شکار غم در چهره بازیکنان هستند. این چیزی است که تصمیم گرفته‌ام آن را نشان ندهم.
همچنین جرارد پیکه مدافع بارسلونا که در جریان بازی با چلسی در لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه صورت مصدوم شد، گواردیولا را ستود.
وی گفت: پپ، به خاطر تمام چیزهایی که به ما هدیه دادی متشکرم. چهار سال سرشار از پیروزی، لحظات خوش و بالاتر از همه، درس‌هایی از فوتبال را با تو سپری کردیم.

سسک فابرگاس که سال گذشته از آرسنال به باشگاه دوران کودکی خود بازگشت گفت: اگرچه من تنها یک سال کنار او بودم گویی این دوران بیشتر بوده است. پپ قهرمان دوران کودکی من بود.
مربی ۴۱ ساله بارسلونا روز جمعه اعلام کرد که قصد دارد به دوران چهار ساله مربیگری خود در بارسلونا پایان دهد.
وی که سختگی را دلیل جدایی از بارسلونا اعلام کرد، گفت: چهار سال حضور به عنوان مربی بارسا جاودانه است. زمان همه چیز را از بین می‌برد، من احساس خستگی می‌کنم و به استراحت نیاز دارم.

 

گردآوری: گزوه ورزش گــهــر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي