مسابقه خنداننده شو در خندوانه آغاز شد

تاريخ : 17 خرداد

مسابقه خنداننده شو در خندوانه آغاز شد. جزئیات این خبر را می توانید در ادامه این مطلب گهر بخوانید. از اینکه مثل همیشه گهر را همراهی می کنید سپاسگزاریم.

مسابقه خنداننده شو در خندوانه آغاز شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان برنامه ای است که چهار فصل آن در شبکه نسیم با موفقیت پشت سر گذاشته شده است. در هر فصل از برنامه خندوانه رامبد جوان طرحی نو را در برنامه اجرا کرد تا برنامه حالت یکنواختی به خود نگیرد . در فصل چهارم برنامه خندوانه رامبد جوان مسابقه خنداننده شو را با حضور کمدین های تازه وارد در برنامه به راه انداخت.

آغاز رسمی مسابقه خنداننده شو در برنامه خندوانه با حضور ۴ کمدین

در ابتدا کمال تبریزی ، گوهر خیراندیش و آتیلا پسیانی داورانی بودند که از میان شرکت کنندگان مسابقه خنداننده شو بهترین ها را گلچین کردند.

خندوانه در شب میلاد خجسته مهدی موعود (عج) میزبان بیست نفر از برترین های شرکت کننده مسابقه خنداننده شو بود. این بیت نفر که برگزیدگان داوری بخش اول مسابقه بودند در برنامه زیر نظر چهار سرگروه قرار گرفتند.

در شب میلاد امام عصر (عج) شقایق دهقان اولین فردی بود که وارد صحنه شد و مربیگری گروه بانوان را بر عهده گرفت، در ادامه هم حسن معجونی، رامبد جوان و اشکان خطیبی هر کدام به نوبت وارد شدند و گروه های پنج نفره خود را تحویل گرفتند.

بعد از تحویل گرفتن گروهها ، سرگروه ها طی هفته های گذشته به تمرین با اعضای گروه خود پرداختند و قرار شد بعد از اجرای اولیه یک نفر از اعضای هر گروه حذف شود. شب گذشته در برنامه خندوانه از میان ۱۶ نفری که در این مسابقه حضور داشتند، چهار نفر به طور رسمی رقابت خود را آغاز کردند.

محمد معتضدی از گروه رامبد جوان، علی ضیایی از گروه اشکان خطیبی، سیده مریم کشفی از گروه شقایق دهقان و رضا بهمنی از گروه حسن معجونی هر کدام استندآپ کمدی خود را به مدت ۸ دقیقه اجرا کردند و در پایان با اعلام کد رای گیری خود از مخاطبان برنامه خندوانه خواستند که به آنها رای بدهند.

در پایان برنامه رامبد جوان از شرکت کنندگان و داوران برنامه تشکر کرد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي