مرگ بازیکن جوان مازندرانی در وسط زمین

تاريخ : 27 مهر

عصر دیروز در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال مازندران تیم دریای بابل در محمود آباد مقابل خزر این شهر قرار گرفت و در حالی که تا دقیقه ۲۲ بازی با دو گل از حریف خود پیش بود و بازیکنان خزر محمود آباد پس از دریافت گل دوم توپ را وسط زمین کاشتند به یکباره ایمان عزیز نیا، بازیکن تیم دریای بابل بر زمین افتاد و از حال رفت.
مرگ بازیکن جوان مازندرانی در وسط زمین, پورتال خبری فرهنگی گهر

پس از این اتفاق بلافاصله  پزشک اورژانس و شخص دکتر دشتی با تنفس مصنوعی تلاش زیادی داشتند تا حال عمومی ایمان عزیزنیا را به حالت عادی برگردانند و هنگامی که شرایط جسمی او را حاد دیدند بلافاصله او را با آمبولانس حاضر در محل به بیمارستان رساندند.

در بیمارستان محمودآباد نیز تمام متخصصان این بیمارستان با شوک الکتریکی و سایر اقدامات پزشکی تلاش کردند تا این بازیکن جوان و خوش اخلاق را به زندگی بازگردانند ولی تلاش ۴۰ دقیقه ای پرشکان جواب نداد و متأسفانه ایمان عزیزنیا به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت و فوتبال مازندران را غم و اندوه فرو برد.

پیکر این جوان ناکام هم اکنون در سردخانه شهر محمودآباد می باشد و  زمان و مکان تشییع جنازه این عزیز از دست رفته متعاقباً اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است این دیدار با نتیجه  ۳ بر ۲ به سود دریای بابل خاتمه یافت.

در طی سال های گذشته شاهد همچین اتفاقات تلخی در فوتبال جهان بودیم؛

مارک ویوین فو ملی پوش کامرونی روز ۲۶ ژوئن ۲۰۰۳ درجریان نیمه نهایی جام کنفدراسیونها مقابل کلمبیا جانش را از دست داد.

در اکتبر ۲۰۰۴ قلب پائولو سرجیو الیویرا داسیلوا سرژینیو هم به او خیانت کرد. مدافع برزیلی سائو کائتانو به دلیل حمله قلبی در ورزشگاه مورومبی درجریان دیدار برابر سائو پائولو مرد.

یک درام مشابه در تابستان سال ۲۰۰۷ در اسپانیا رخ داد. آنتونیو پوئرتا بازیکن سویا قربانی ایستهای قلبی مکرر درجریان یکی از بازیهای لالیگا در تاریخ ۲۵ آگوست برابر ختافه شد. پوئرتا سه روز بعد در حالی که تنها ۲۲ سال داشت، از دنیا رفت.

فروردین ۹۱  نیز در گذشت تراژیک “پیرماریو موروسینی” در مسابقه فوتبال تیم های لیورنو با تیم پسکارا، فوتبال را بهت و مانم فرو برد.

منبع: عرش نیوز

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي