مراسم تشییع پیکر ولی الله مومنی ساعت 9 فردا 10 دی 94

تاريخ : 9 دی

در این مطلب به جزییات خبر مراسم تشییع پیکر ولی الله مومنی که قرار است فردا پنجشنبه ۱۰ دی ۹۴ ساعت ۹ برگزار شود می پردازیم.

مراسم تشییع پیکر ولی الله مومنی ساعت 9 فردا 10 دی 94, پورتال خبری فرهنگی گهر

مراسم تشییع هنرمند فقید ولی‌الله مومنی فردا – پنجشنبه – برگزار می‌شود.

ولی‌الله مومنی، دوبلور و بازیگر پیشکسوت، شامگاه گذشته دار فانی را وداع گفت.

او در سریال تاریخی «معمای شاه» ایفاگر دو نقش بود؛ بازی در نقش سفیر روسیه از این بازیگر به اتمام رسیده بود و همچنین در نقش آژان هم بازی می‌کرد.

او همچنین در نقش سردار جنگل در سریال «میرزاکوچک خان» ایفای نقش کرد. بازی در نقش منفی «شرحبیل بن ذی الکلاع» در سریال «مختارنامه» و نقش مثبت «امیربخارا» در سریال «جلال الدین» نیز از دیگر نقش‌آفرینی‌های اوست.

ازجمله آثار بعد انقلاب وی در زمینه دوبله نیز می‌توان به مجموعه سریال‌های «تنهاترین سردار»، «مزدترس»، «بازی بامرگ»، «این خانه دوراست» و مجموعه کارتون‌های «هاچ زنبور عسل»، «جزیره کروکودیل‌ها»، «سیاره میمون‌ها» و «لوک خوش‌شانس» اشاره کرد که در لوک خوش‌شانس پس از حسین عرفانی وی به جای اسب لوک خوش‌شانس صحبت کرد.

ازجمله نقش های دیگر او در دوبله نیز می‌توان از گویندگی در فیلم‌های «مادر» و «ای ایران» نام برد که به جای زنده‌یاد «محمود لطفی» صحبت می‌کرد.

مراسم تشییع این هنرمند فقید ساعت ۹ صبح فردا پنجشنبه – دهم دی ماه – از ساختمان شماره ۲ خانه سینما (خیابان وصال) به سوی آرامگاه ابدی ایشان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي